לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

הפעם הראשונה שלי


סוף סוף החלטתי שאני לא הולכת יותר לאירועים משפחתיים. די נמאס לי.

מה בדיוק היה האירוע ששבר אותי?

הרי החלטתי מזמן לא ללכת וכשהגיע איזה אירוע תמיד הלכתי. כמו שעון.

כנראה שזה היה האירוע הזה או זה

 

האירוע שלא באתי אליו היה מסיבת פורים אצל אמא.

גם לאירוע הזה התלבטתי אם ללכת או לא.

חשבתי דווקא לבוא עם משהו מעצבן כמו שהיא היתה נוהגת לעשות.

אבל מה לכל הרוחות יכול לעצבן אותה?

משחק מחשב?

איזה חלוק שהבאתי מסין?

ממש פתטי

עד הרגע האחרון התלבטתי.

אך כאשר אבא הודיע שהיא תאחר ותגיע רק עוד שעה החלטתי: זהו. אני לא באה. אם הם רוצים שיחכו לה שעה. אני לא אשב עכשיו ואחכה לנסיכת הנילוס. או שמתחילים את המסיבה כפי שתוכנן או שאני לא באה וזהו. נמאס לי לחכות לה. תמיד היא מאחרת. תמיד מחכים לה. תמיד מתעצבנים עליה וממשיכים לחכות. האוכל כבר מוכן על השולחן. לא אוכלים. כי היא לא באה. מחכים לה ומתים ברעב. ולי זה נמאס. אני לא מחכה. אני אוכלת בבית ומי שרוצה שיחכה.

הלכתי לים

 

כן, זו היתה הפעם הראשונה שלי. שהעזתי

 

.

לא מה שחשבתם. הא?

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/5/2006 08:23   בקטגוריות אופטימי, פורים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/5/2006 06:51



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)