לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

העסק - סוף?


ראש 3 של cerberus חוגג היום כמעט גבורות ואני לא רוצה לחגוג. מה אני עושה? איך אני מתחמקת מזה באלגנטיות?

 

בינתיים אני אזכר ב"חגיגה" אחרת.

זה היה לפני שנה בערך. ראש 1 חגגה יומולדת לבן שלה במסעדה וגם אז לא רציתי לבוא רק לא ידעתי איך להתחמק. אפילו התקשרתי לער"ן לשאול איך מתחמקים וענו לי: לא מתחמקים. חוגגים. אמרתי שהחגיגות האלה לא נעימות לי. אנחנו מסוכסכים. אמרו לי שיפה שחוגגים למרות הסכסוך. אני לא חושבת ככה.

אז באתי.

כולם הגיעו למסעדה חוץ מראש 1 . מחכים לה בחוץ. איפה היא? היא צריכה לחזור מהגיהינום. מה היא עושה שם? היא מכרה את העסק .

אחרי שעה היא מגיעה. מחנה את המכונית החדשה (גרררר....) יוצאת ממנה בקלילות ובענטוז כולם נעמדים בשורה מוחאים לה כפיים: מזל טוב מזל טוב. היא מתקרבת אלי לוחצת לי את היד, אני לוחצת לה בחזרה כאילו שזה באמת משמח אותי. כמו ללחוץ את ידו של ערפאת . "אוח, היה קשה" היא אומרת "מכרתי אוויר" יופי כל הכבוד כל הכבוד אומר ההד. (ראש 2+3 ). "עכשיו אפשר להתחיל לחגוג. איזה יום נפלא.." כך היא. אנחנו נכנסים למסעדה. תופסים מקומות.

 

- וכמה עלה האוויר הזה? - אני שואלת

- 30000 שח

- ולמי מכרת את זה?

- לאיזה ידידים.

- ומי הידידים האלה?

- סתם

- ומה עם השותף?

- קבל חצי.

 

כל עניין העסק הזה עדיין לוט בערפל.

מי ממן את הקמתו?

מי שלשל את הכסף לכיסו?

למה זה ב"הליכים"?

 

העסק הזה עדיין קיים והוא חלק מהרשת של ה X

יש לה עוד עסק שהוא חלק מהרשת של ה X

 

אכן יומולדת חגיגה נחמדת.

באותה הזדמנות הודיעו ראש 2+3 שהם לא יבואו ליומולדת של הבן שלי כי הם מזמינים אורחים.

 

עדכון: אמא סיפרה שהעו"ד יעץ לה לא למכור.

היא מזדיינת עם העו"ד שלה?

 

עדכון 17.6.05 : היא מכרה את העסק ב- 70,000 שח

ועוד עדכון 13.10.11 השותפה שלה בעסק זכתה ב 70,000

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/5/2006 08:57   בקטגוריות העסק, יומולדת, ראש3  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/6/2006 19:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)