לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

גישור


לפני כמה ימים רשמתי פוסט ומחקתי אפילו ללא גיבוי. שמו היה שרק לא יתפספס לי והוא דן בגישור. ולמה קראתי לו כך? משום שאני רציתי להביא את המשפחה לגישור בנושא הכספי. חשתי שכל הכספים של המשפחה זורמים לכיוון שלה וכולם מסתירים זאת ממני. חלק מהתחושות אומתו וחלק נשארו עלומות עד היום. לא פניתי לגישור.

 

והנה מפנים אותי לגישור. ראיתי בזאת הזדמנות פז להסדיר את העניינים אחת ולתמיד, אך היה לי פחד שאני מפספסת אותה. ואכן על פניו נראה שפספסתי.

 

הייתי  בגישור בלעדיה. לא רוצה לראות אותה ולא רוצה להפגש אתה. דברנו על הכל חוץ מהכסף. כשהזכרתי כסף אמרה המגשרת זה לא עניין שלך. אז מה כן עניין שלי?

נראה לי שהם באו להציב לי מלכודות. הם התמקדו בעובדה שפרסמתי אותה באינטרנט. מצאתי את עצמי תחת מיגננה צריכה להוכיח לכולם שאני לא מהווה סכנה לחייה. הרי זה מה שהיא טוענת.

 

נמאס לי שכולם מקשיבים לה.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/6/2006 08:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/12/2006 13:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)