לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

האוטו שלנו גדול וירוק.


זה כבר סיפור אחר . אני קופצת מסיפור לסיפור. בסוף יהיה כאן רצף. את הרצף ניתן לראות ברשימות שבצד שמאל.

 

אז זה היה הסיפור עם האוטו (לפני שנה וחצי בערך)

 

לאחרונה הרגשתי שהיא מנסה להתקרב אלי. מה קרה? האם היא רוצה לחדש חברותינו כקדם?

גם הבן שלי הרגיש שמשהו קורה. הילדים שלה כל הזמן הזמינו אותו. הזמינו אותו לשחק, הזמינו אותו לישון, הזמינו אותו לטייל. "שמת לב שבזמן האחרון הם כל הזמן מזמינים אותי?" כך אמר לי. "כן" אמרתי "ואתה אוהב את זה?" "כן בטח, אני אוהב אותם."

 

טוב אם הוא נהנה אז טוב לכולנו....

 

אח"כ היא התחילה להזמין גם אותי

- דפנה בואי לים

- לא בא לי. אין לי מצברוח

- למה? מה קרה?

- השמנתי ואין לי מה ללבוש

- אהה זו באמת סיבה טובה למצברוח רע.

 

שוב הזמינה אותי

- דפנה , יש מופע במוצאי שבת. משהו בקשר ללהקות צבאיות . רוצה ללכת?

- לא יכולה יש לי הופעה

- אז אחרי ההופעה. מתי מסתיימת ההופעה שלך?

- ב-7.30

- אז יש לנו זמן. אולי תקני כרטיסים

-  אני לא יודעת על איזה מופע את מדברת. תקני את. נדבר.

 

ההופעה שלי הסתיימה. מראש החלטתי לא ללכת אתה.

היא מתקשרת

- דפנה תשמעי, אני הייתי במשרד כרטיסים ולא מצאתי שום מופע כזה

- טוב יופי אז אין מופע.

 

אמא מתקשרת.

- דפנה , אני מזמינה אותכם לצ'ולנט לשבת.

- טוב.

 

בלי שום קשר הבן שלי בקש שאכין צ'ולנט ואמא שמעה על זה

- דפנה, את מכינה צ'ולנט?

- כן

- מה פתאום? הרי אני מכינה צ'ולנט

- ממתי את אומרת לי איזה אוכל להכין?

 

שבת. אני והילדים מגיעים לצ'ולנט. היא כבר הגיעה? לא. האוטו שלה לא פה. אוף תמיד היא מאחרת.

אבל הפעם היא לא אחרה. היא היתה שם בול בזמן עם הילדים.

- מה את כאן? חשבתי שלא הגעת. איפה האוטו שלך?

היא באה אלי עם חיוך גדול ולוחצת לי את היד. מה, זאת הוורסיה החדשה של חיוך מיליון דולר? נראה שכן.

- קניתי אוטו חדש - היא מבשרת לי.

- יופי טופי.

 

אכלנו את הצ'ולנט, אמרתי שאני מרגישה לא טוב, שיש לי לחץ דם גבוה ונסעתי הביתה.

 

למחרת אני מתקשרת לאמא

- אמא למה את עושה לי את זה? את ידעת שהיא מחפשת אותי כל הזמן בשביל להראות לי את האוטו שלה. בשביל זה את הזמנת אותנו לצ'ולנט נכון?

- את חושבת שאני קניתי לה את האוטו? אז תדעי לך שלא. היא מצאה אוטו עם קילומטראז' נמוך והאוטו שלה היה כבר גמור.

- אבל את כל הזמן בוכה שיש לה חובות ואין לה מה לאכול. איך כל הזמן את בוכה שאין לה כסף והיא כל הזמן צצה עם משהו חדש, בית חדש , דירה חדשה, עסק חדש ועכשיו אוטו חדש. את יודעת אמא, זה נמאס לי יותר אני לא באה למפגשים המשפחתיים האלה. לא נעים לי איתכם.

- היא קנתה את האוטו מהכסף מהבר מצווה של בנצעיר.

- זה לא מעניין אותי. אני לא באה יותר.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/6/2006 08:43  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/6/2006 19:10



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)