לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מיכלי וענתי


חגגנו את יום הולדתה בג'אקו. מסעדה מצויינת. מומלץ בחום. אוכל נפלא , אוירה טובה.

אבל תמיד היא מביאה איזה משהו קטן ומעצבן. מה הפעם?

הבן שלי רצה שאקנה לו מכשיר סלולארי עם משחקים.

היא קנתה כזה לבן שלה והביאה את זה איתה.

 

לאחר מכן היא מספרת. "מיכלי וענתי התקשרו אלי להגיד לי מזל טוב."

מי הן מיכלי וענתי? האחיות של ה - X שלה

ולמה זה מעצבן?

 

כשחגגתי בר מצווה לבני, הוא הזמין את ה - X . ה - X הזמין אותו לישון אצלו ולשחק עם הילדים כמה ימים קודם ומצאנו שמן הראוי להזמין גם אותו. לא יתכן הרי שהבן שלי יישן אצלו והוא לא יוזמן. שלחנו לו הזמנה, הבנצעיר שלה ראה את זה וסיפר לה את זה.

 

טלפון. אמא

- את הזמנת את ה- X לבר מצווה?

- לא, הבן שלי הזמין אותו.

- הוא אמר שהוא יבוא עם החברה שלו. תדעי לך שאם הוא יבוא אני לא אבוא וגם היא וגם הילדים שלה לא יבואו

- רגע רגע רגע מה זאת אומרת? הוא תמיד נמצא בחגיגות של הילדים שלו או בחגיגות שלה, לראש השנה הזמנתם אותו ופתאום הנוכחות שלו מפריעה לך? אם את רוצה שהוא לא יבוא אלי אז שהוא לא יופיע בשום חגיגה אחרת. ובכלל זו הבר מצווה של הבן שלי ונמאס לי שאת אומרת לי את מי להזמין.

- הוא אמר שהוא יבוא עם החברה שלו. את עכשיו מתקשרת אליו ואומרת לו לא לבוא. אחרת אנחנו לא באים.

 

מה לעשות. התקשרתי אליו. אמרתי לו שמצדי הוא מוזמן אך משפחתי היקרה לא רואה את נוכחותו בעין יפה. הוא ענה שבין כה וכה הוא לא התכוון לבוא בגלל היחסים הטעונים....

 

...והנה היא מספרת ביום הולדתה, שבועיים אחרי הבר מצווה שהאחיות שלו התקשרו אליה לברכה...הכל כרגיל...

 

האמת שהזמנתי את ה-X שלה לבר-מצווה בגלל זה

 

כן, מאז זרמו הרבה מים

שנים אחרי המריבה ההיא היא כבר לא היתה צועקת עלי. היא שלחה את אמא לצעוק עלי. היא עצמה ידיה נקיות אך עצמתה ושליטתה בכל ניכרו בכל פינה. איך היא הפכה לכוח השולט ועל פיה יישק דבר?

איך אמא נעשתה חיילת שלה?

ואיך אבא נעשה חייל של שתיהן?

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/6/2006 07:09   בקטגוריות יומולדת, בר מצווה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/7/2006 00:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)