לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הסכסוך הכספי (בקצרה)


היא נתפסה בבגידה.

היה בלאגן גדול.

היא ניסתה להתעמר באישה שהלשינה עליה ולהרוס את משפחתה.

אשתו של המאהב נשבר לה מהבגידות שלו והם התגרשו.

היא הבינה שהוא עכשיו בידיה.

בינינו היו קצת ויכוחים ואח"כ לא דברנו בגלל הפיגוע במצה ואיזה מכתב שרציתי לשלוח לה ולא שלחתי.

את האינפורמציה מעכשיו קבלתי מאמא.

היא ספרה שבעלה חסם את חשבונות הבנק ואין לה מה לאכול

אז ממה היא חיה? אמא נותנת לה כסף? כן נותנת לא נותנת. פעם אמא אומרת שהיא נותנת. פעם לא. לא הבנתי כלום. מי משלם מה ולמה.

חסימת חשבונות זה 2 חתימות. לא יוציא איש כסף מהחשבון המשותף ללא אישור של 2 בעלי החתימות.

הסתבר שבעלה נהג כך כי הוא גילה שהיא רוקנה את כל החשבונות של העסק ללא ידיעתו.

היא עזבה את הבית ביולי 02 (אם אני זוכרת). אמא סיפרה לי.

לאן עזבה? לאיזה קומפלקס דירות יוקרתי. אבל שוב אמא התלוננה עליה שהיא מסכנה ואין לה מה לאכול. אז איך היא חיה במקום כזה? מי משלם את זה? אמא! 5000 שח לחודש 70,000 בכלל וזה נתגלה לי הרבה יותר מאוחר כמובן. אני כבר יודעת שזה 7000 לחודש (12.1.08)

מתי שהוא אמא באה לי עם הצעה מוזרה. (6.02) שהיא תתן לי כסף ואקנה דירה בכרמל. חיפשתי מה עומד מאחורי ההצעה הזאת. הסתבר שאמא קנתה לה דירה (333). הדירה עלתה 170,000 $ כאשר 80,000 $ שולמו down ו -90,000 $ משכנתא. אמא הודתה ב200,000 שח. היה בלאגן גדול סביב זה. כשהתפזר הערפל הבנתי שההורים קנו לה את הדירה אבל היא עלתה כמובן הרבה יותר מ-200,000 שח מי שילם את היתר?

הדירה הזאת היתה דירת 3 חדרים והפכה ל-5 . מי שילם את זה? המשכנתא גבוהה יותר?

12.1.08 כרגע ידוע לי על 250,000 שח. בזמנו זה היה 50,000 $. האינפורמציה הזאת מוסמכת ומאושרת. חסרים לי 30,000 $

 

עסקים. היה לה משפט עם בעלה. מי שילם את העו"ד?

היא זכתה במזונות גבוהים וסניף אחד. היא שיפצה אותו. מי שילם את זה?

לאחר מכן הסתבר שהיא הקימה עוד עסק. מי שילם את זה? היא מכרה אותו. לאן הלך הכסף?

אחכ היא קנתה אוטו. מי שילם את זה?

לאחרונה הסתבר שיש לעסק שלה 6 סניפים ברחבי הארץ אבל היא בכתה שאין לה כסף לשלם את המשכנתא ויש לה חובות בגובה 70,000 שח בחודש.

מתגלגלים כאן מיליוני שקלים והכל מאחורי הגב שלי. לי רק אומרים שאין כסף.

 

את כל זה אני מקווה לברר היום.

 

אני לא נכנסת לרגשות ומספרת מה אני מרגישה כאשר אני מגלה שמאחורי הגב שלי מתגלגלים מיליונים ואני לא יודעת כלום. וכל מה שאני יודעת אני מגלה במקרה מפליטות פה.

מבחינתי זוהי הונאה לשמה.

אם ההורים מדברים על ירושה ואומרים שיחלקו את הרכוש חצי חצי הרי מן הראוי שאדע כמה היא קבלה.

אני רוצה לומר שידוע לי שכ"א יכול לעשות בכספו כרצונו. אבל אי אפשר לדרוש ממני לקבל את זה בשלווה.

יש לציין שהיא בעלת נכסים אך היא לוקחת מההורים והדודים. פוגעת במתכוון בחלקים שמגיעים לי.

אני לא מבינה איך היא הצליחה לסחוב ככ הרבה כסף מההורים שחסכו פרוטה לפרוטה וחיים בצניעות. אני מניחה שהדרכים שלה לא היו כשרות. אבל זו רק הנחה

ואיך אני מרגישה כאשר יש לי בן שנפגע בתאונה ואומרים לי שאין כסף בשביל לעזור לו?

 

סיפור הסכסוך בהרחבה יגיע בפוסטים הבאים מתישהו.....

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/7/2006 06:47   בקטגוריות ראש3, הדירה, המאהב  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-14/7/2006 07:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)