לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ברוכים הבאים לחלם


אני יושבת במרפסת ביתי. כל הצפון נפרש לעיני.  מלבד אותו עץ אורן מטופש שמסתיר את נהריה כאילו קורא קפד ראשי או מחכה למלכת הלב של עליזה.

אם הטיל יגיע אני כבר אראה אותו ואחכה לו.

כששמעתי את האיומים הראשונים על חיפה קמתי והסתכלתי ובאותה עת בדיוק הטלוויזיה זעקה: היתה נפילה בחיפה. היתה נפילה בחיפה. כאילו הרגשתי משהו. לא אני לא ראיתי אותו מגיע. אני עדיין יושבת ומחכה לו. אומרים שיגיע טיל אחר.

כן . כך נקטעה איכות חיי באחת. למה בעצם? במה אני אשמה?

היה אמור להיות לנו אירוע בחוף אכזיב. בוטל. הועבר למקום אחר אבל למי יש חשק לשמוח?

רק לפני שבוע היינו באכזיב. היה כל כך שקט.....

אני שואלת למה? יש פתאום קונצנזוס בעד הדבר המטופש הזה.

 

למה זה מטופש?

לפני 6 שנים קמו 4 אמהות יקרות וזעקו: לצאת מלבנון. יצאנו. 4 אמהות החליטו לנהל את המדינה. אני לא אומרת שהיה נופש בלבנון אך זה היה הרע במיעוטו. נכון. חיילים נהרגים בתוקף תפקידם להגן על מדינתינו. זה לא נעים ולא נחמד אבל זוהי בדיוק הסיבה לקיומו של צהל. חיילים אמורים לההרג במלחמה. לא אזרחים. עם כל הכאב שבדבר.

יצאנו. ומה קרה? היה שקט? נגמר ההרג? לא מה פתאום. פקק התנועה הזה עבר למקום אחר וכך צמחה לה אינתיפאדת אל אקצה. המחיר: כולם יודעים. כ-1000 אזרחים חפים מפשע שרק רצו ללכת לקניון, לבית קפה או סתם להגיע ממקום למקום בתחבורה ציבורית . 6 מיליון אזרחים חפים מפשע שפחדו ללכת לקניון, לבית קפה או לנסוע באוטובוסים. מה עשה צהל? כלום. התאפק התאפק ושוב התאפק. סיכול ממוקד פה, הרג מבוקש שם, ובלבד שלא יפגעו אזרחי אויב חפים מפשע.

ומה בקשר לאזרחי ישראל החפים מפשע ?

עד שסופסוף חסלנו את יאסין ורנטיסי. רק אז בא השקט למדינתינו . לא לאורך זמן.

שרון בא לאחר זמן קצר עם תכניתו המפוארת: התנתקות.

למה? מה קרה? למה לפנות תושבים מבתיהם? איזה בעיה זה יפתור. אמרו הכיבוש משחית. כן? גם חיפה כבושה. אמרו זה סיכוי לשלום. באמת? החזרנו את שכם וג'נין לפלסטינים במסגרת הסכמי אוסלו המטופשים. היה שקט? כן. לפני שהחזרנו  היה שקט. עכשיו הן הפכו לקינים של טרור. ומה עכשיו? שוב מחזירים להם שטחים על תקן של אולי יהיה שלום. אז החזרנו פינינו כתשנו הרסנו את מי? את אזרחינו כמובן. יותר נוח ככה. העולם לא כועס עלינו כאילו. ומה קרה? קבלנו שקט? לא . קבלנו קסאמים על שדרות, אשקלון, ומאות משפחות שבתיהם נהרסו וחלקם לא מצאו בית חדש. למרות שהבטיחו להם. ומה עושים נגד הקסאמים? מתאפקים. עושים אולי משהו מוגבל כדי לא לפגוע באזרחים פלסטינים חפים מפשע. ומה עוד קרה? הם חטפו את גלעד שליט. ומה עשינו? כלום. כרגיל יש אפשרות לעשות אבל חס ושלום יפגעו אותם ערבושים חפים מפשע.

בצפון בינתיים שקט. נסראללה התחמש באין מפריע. החיזבללה כבר אינו ארגון טרור קטן חסר נשק כמו הפלסטינים. הוא לא זורק אבנים ולא שולח מחבלים להתאבד. הוא כבר צבא מאורגן ובצהל יודעים זאת.

ואף על פי כן יצאנו נגדו. הפעם אנחנו כבר לא יכולים להתאפק. ולמי איכפת מכמה יהודונים חפים מפשע שסתם רוצים לעשות את השבת.....בנהריה, צפת,  מירון...בראש פינה, בכרמיאל , בחיפה, בנשר, בטירת כרמל....

כן 4 אמהות יקרות. יצאנו מלבנון עכשיו טוב לכן? כמה חיים קופדו בגללכן....

ואני יושבת ומחכה  לטיל. אולי הוא לא יגיע...

 

מישהו זוכר שהכל התחיל בגלל 2 חיילים חטופים שעדיין לא שבו הביתה?

 

עדכון 16.7 : כפי שצפיתי הטיל הגיע. הבוקר נשמעו פיצוצים באיזורינו מיד ירדנו למקלט המאולתר. חכמי חלם יושבים להם שם בירושלים ואומרים לא נתכופף. איזה חכמים. איך הם התכופפו מול מחבל מתאבד ולא מתכופפים מול מערכת לחימה שמאיימת על מיליון תושבים פשוט חכמי חלם. עוד 8 הרוגים אמהות יקרות.

 

אני בהלם. הם מזהירים את תושבי דרום לבנון להתפנות. להם הממשלה שלנו דואגת.גם עכשיו.  לא לנו. זה מה שמעניין אותם עכשיו. שחס וחלילה לא יפגעו תושבי דרום לבנון החפים מפשע. לאן הגענו???? לא היה כדבר הזה במלחמות הקודמות. לא היה כדבר הזה בשום מלחמה בעולם. אכן אנחנו עם מיוחד. אין כמותינו עם טיפש ופחדן. אני מתביישת להיות חלק מזה.

חכמי חלם אומואים.

 

עדכון 17.7 : הם הפציצו והרסו את כל היעדים. אז למה בבוקר אני מתעוררת לקול אזעקה? ולמה יש עוד נפילות?

 

צהריים. 4 אזעקות. 4  מטחים. בית אחד הרוס לחלוטין. גם בכרמיאל ובצפת נהרסים בתים. רק 6 פצועים לא נורא. אחד פצוע קשה. ממש נס . זה כי למה אנחנו צייתנים. הכל ניסים. (הכל בציניות. פצוע קשה זה לא נס) מאוחר יותר מס הפצועים עולה. 11 . בערב שוב אזעקה. איך אני הולכת לישון הלילה?

 

הילדים והשכן סידרו את המקלט. סילקו משם את רוב הזבל, שטפו, קרצפו, הורידו אבק, פינו את המעבר לשירותים. אפשר כבר להכנס לשם רק שאין שם חשמל ומים. 

 

מישהו שמע את סיימון היום? הוא קצת יותר מומחה ממני אך הוא חושב בדיוק כמוני: הסכסוך הזה לא יגמר. הוא רק יעבור ממקום למקום. כל נסיגה רק תחריף את הסכסוך. בקשה.

 

עדכון 18.7 : מישהו זוכר איך האמריקקים לחמו במלחמת המפרץ? מלחמת כפתורים זאת היתה. למה לנו אין מלחמת כפתורים כזאת? הרי הם נותנים לנו נשק ובזכות זה הם אומרים לנו מה לעשות. האם המלחמה הזאת היא לא חלק ממתקפה שארה"ב מתכננת על איראן?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/7/2006 07:05   בקטגוריות אקטואליה, פוליטיקה, מלחמת חכמי חלם  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/7/2006 19:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)