לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

האיש והפסנתר.


כשלא הייתי כאן היה נורא כך אמרו.

היתה פגיעה בהדר בככר מסריק, היתה פגיעה בגאולה, שם נהרס בית, ברמת הדר, בנגריה בקרית אתא, שם נהרג אדם.

2 פגיעות היו קרוב לביתי. זו של כביש דורי בה נהרג אדם במכוניתו וזו של רמות יצחק.

הדיווח בתקשורת היה, היתה פגיעה ישירה בבית מגורים בעיר סמוכה לחיפה. מזרחית לחיפה. מיד ידעתי. נשר. אני למעשה תושבת נשר, לא תושבת חיפה רק שהמרחק בין ביתי לחיפה הוא 10 מ' לכל היותר.

למשמע הדיווח חלפה מחשבה מחרידה במוחי: זה הבית שלי!!! מה עם החתולה? מה עם כל אלבומי התמונות שמנציחות את הבן מלפני התאונה. לא איכפת לי שכל הבית יחרב על כל תכולתו רק לא אלבומי התמונות. מס רכוש לא יחזיר לי אותם. והחתולה. השארנו אותה כאן והלכנו. בושה וחרפה. אמנם השארנו אותה להשגחת השכן אבל במצב כזה...

חיכיתי ליתר פירוט בקשר לפגיעה הזאת. הוא לא הגיע. הלכתי לבריכה. אני בטורקיה, מה כבר אני יכולה לעשות אם הבית נהרס רק לברך על כך שלא הייתי שם.

תודה לאל הפגיעה לא היתה בביתי. אך קרוב מאוד אליו.

 

אני מכירה את האיש שנפגע ביתו. זה האיש מהדואר. איש חביב, סבלני, מוזיקה קלאסית מתנגנת ברקע כשאני באה לסניף הקטן. ראיתי את תמונתו בעיתון. יושב ומנגן על הפסנתר בתוך הריסות ביתו.  את הפסנתר הזה הוא סחב מארגנטינה עבר איתו כמה מקומות בארץ וכאן הוא נפגע. הפסנתר.

אישה טובה משדרות הציעה  לתרום לו את הפסנתר שלה. כשלא הייתי כאן ודאי ראיתם את זה בטלוויזיה....

 

הלכתי הבוקר לדואר לבקר את האיש . הוא היה כאן כתמול שלשום.

הוא סיפר לי מה קרה והיה די נבוך מכל התקשורת שקפצה עליו.

הוא היה בדואר - בעבודה בעת המקרה ושמע כמו כולם את נפילת הקטיושה. הוא ידע שזה קרוב אך לא תאר לעצמו שזה הבית שלו. לאט לאט התבררה לו הזוועה. הקטיושה חדרה מן הגג והרסה את כל הדירות במסלולה. גם הצד השני של הבית נפגע. מבחוץ לא ראו כלום. מבפנים היה הרס נוראי. הכל נהרס במכה אחת חוץ מהממד.

את הפסנתר כנראה שניתן לשקם.

הוא ממשיך לעבוד כרגיל אך נראה די המום. אומר שצהל צריך להכיר במגבלותיו אחרת יהיה כאן הרבה יותר גרוע

 

על הריסות ביתו עומד האיש ואומר: הייתי בתלאביב, הם יושבים שם בבתי קפה ולא איכפת להם משום דבר.

מה שיש לו לומר תראו כאן

 

 

 

....אתמול סוף סוף הוצאתי את האף מהבית ויצאתי לקניות. בפעם הראשונה מאז פרצה המלחמה הארורה הזאת. כיפק על האומץ..היום הלכנו למסעדת הבנק, כל הכבוד שהיא פתוחה.  אח"כ הלכנו לבקר את הכתבים. נשמעה אזעקה וברחנו משם....צלמתי כמה תמונות שממחישות את המצב. כשאפתח אצרף.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/7/2006 09:13   בקטגוריות אקטואליה, מלחמת חכמי חלם  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/7/2006 10:26



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)