לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

27 ימי לחימה


אני כל הזמן רוצה לכתוב על משהו אחר אך המלחמה הזאת תופסת אותי שוב ושוב.

מראשיתה התנגדתי לה. כאילו שמישהו שואל אותי.

אני מתפלאה על כך שהיא זוכה להמון תמיכה. לפחות זכתה בתחילתה.

אני מתפלאה על אזרחים שיושבים במקלטים ותומכים בה.

יש לי עליה המון ויכוחים.

לא היינו צריכים להכנס לזה בכלל - אני אומרת

היינו חייבים להכנס לזה - אומרים לי

למה?

כי הם חטפו לנו 2 חיילים

אז בשביל זה מבעירים חצי מדינה? בשביל זה יש לנו ככ הרבה הרוגים? אזרחים, חיילים. בשביל זה יש לנו 300,000 פליטים? בשביל זה יש לנו ככ הרבה שריפות?

היינו צריכים להראות להם

מה הראינו להם?

הם הפרו את החלטת מועצת הבטחון.

אז מה? הם לא כזה הפרו. פעם בשנה כאילו בשביל זה מבעירים חצי מדינה?

היינו צריכים להראות להם שהם לא יכולים לעשות כל דבר.

אבל הם עושים. הם חזקים. אנחנו לא יכולים לצאת ככה למלחמה אם הם חזקים.

אנחנו יותר חזקים. אנחנו עוד נראה להם

באיזה מחיר?

 

עוד סוג של ויכוח על תיאוריה אחרת של המלחמה.

הם התחמשו והתעצמו מאוד. נתנו להם לעשות את זה.

אם כך זו בדיוק הסיבה למה לא לצאת למלחמה

אבל הם היו מתעצמים יותר ומי יודע מה היה להם.

מי יודע.......אבל לפחות היה שקט.

לכמה זמן היה שקט?

לא יודעת אבל היה שקט.

 

הימין אומר להמשיך עד הסוף. הימין צודק. בתנאי שמפעילים נגדם את כל הכוח, לא מרחמים על אזרחים לבנונים ולא חושבים מה העולם יגיד. העולם כבר אמר.

השמאל אומר להפסיק. השמאל צודק. אם נפסיק עכשיו יפסק ההרס. נכון, לא יהיו לנו השגים, לא נוכל לומר ניצחנו, לא נוכל לומר אנחנו חזקים. נוכל אבל לומר אנחנו חכמים ומנענו הרג של עוד אזרחים וחיילים והחזרנו את השקט אל כנו. נכון, חזרנו לנקודה ממנה יצאנו...בערך...100 הרוגים, יערות שרופים, תחושה של בטחון שאבדה...לפחות הבנו שאנחנו לא יכולים לעשות כל דבר.

אבל חכמי חלם הם מהמרכז. המרכז הפוליטי.

 

אפילו קונדוליסה כבר הבינה שאנחנו לא בסרט של שוורצנגר. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/8/2006 07:39   בקטגוריות פוליטיקה, אקטואליה, מלחמת חכמי חלם  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/8/2006 16:32



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)