לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

צו הגנה


יום שלם, יום שלם חיפשתי את העורך דינית שלי.

כבר אותו ערב שקבלתי את החומר מבית המשפט התקשרתי אליה. זה היה מאוחר בערב ולמרבה הפתעתי היא היתה שם.

"היא תחזור אליך" אמרה הפקידה.

היא לא חזרה.

 

אולי אלך להוציא צו הגנה בלעדיה...- חשבתי

סה"כ לא צריך עו"ד בשביל להוציא צו הגנה.

זהו הליך פשוט. ממלאים טופס, מספרים מה קורה, מצלמים 3 העתקים, מוסרים את הטופס לאיזה מישהי ונכנסים להליך שיפוט מהיר. זה הכל וזה לא עולה כסף.

 

הלכתי לביהמ"ש מלאתי טופס ואמרתי לעצמי: "לא! לא, דפנה , אל תהיי פזיזה, כבר היית בסרט הזה של הליך משפטי חינם. אכלת אותה די טוב. העודית הזאת עזרה לך היטב בתביעה הקודמת. אל תלכי לבד"

התקשרתי לעודית שוב ענתה לי פקידה או עודית אחרת מאותו משרד. בקשתי לדבר עם העודית "לא, אי אפשר. יש אצלה לקוח"

"אני נמצאת בבית המשפט, עומדת להוציא צו הגנה ואני צריכה ייעוץ"

"טוב, תחכי על הקו"

יבשה אותי, יבשה אותי, ובסוף חזרה "את לא יכולה להמתין על הקו ככ הרבה זמן. את חוסמת לנו קו. נתקשר אליך"

"מתי? אני בבית משפט, שוקלת אם להוציא צו הגנה בקשה תחזרו אלי, באמת....אני לא רוצה לעשות שטויות..."

"תעשי מה שאת רוצה, זה לשיקולך, אנחנו נחזור אליך"

 

הלכתי לקפיטריה בתקווה שהיא תסיים עם הלקוח ותחזור אלי.

היא לא חזרה.

הלכתי הביתה.

היא לא חזרה.

התקשרתי שוב: "אולי אפשר לקבוע פגישה"

"אנחנו בישיבה עכשיו"

"אני רוצה לקבוע פגישה. גם את זה אי אפשר לעשות?"

"נחזור אליך"

לא חזרה

שוב אני מתקשרת

"אמרתי לך שנחזור אליך"

"אבל אתם לא חוזרים. אני רוצה רק לקבוע פגישה. מה הבעיות כאן?"

"העודית תשוחח איתך"

 

4 ימים  עברו מאז התקשרתי לראשונה ועדיין לא נשמע ציוץ. מה לעשות????

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/9/2006 08:27  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-5/9/2006 18:45



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)