לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

בר מצווה מהגיהינום (שם זמני)


מדובר בבר מצווה של בנצעיר שלה. 

ההכנות לבר מצווה היו בד בבד עם הסיפורים על קלאב הוטל. מצד אחד היא נהגה בי כך, מצד שני היא ציפתה שאבוא לבר מצווה של הבן שלה. שמחה דוחה כעס? יתכן.

באותה תקופה אמא היתה ב'טיפול' ואני הצטרפתי אליו פעם בחודש.

באחת הפעמים היא סיפרה איך אבא והיא לא מסתדרים ולא הסתדרו בעבר ועכשיו הוא מנסה לפצות אותה על כל השנים הללו. כיצד?

במהלך ההכנות לבר מצווה היא היתה במסעדה מחוץ לעיר, בגיהינום, מרחק 100 ק"מ ושכחה שם את נוסחי הברכות. אבא נסע באמצע הלילה להביא לה אותם.

תחילה לא קלטתי אך לאט לאט הגלגלים התחילו להסתובב

מה????????

אבא נסע בלילה עד לגיהינום?????

להביא לה מסמכים שהיא שכחה שם?????????

היא לא יכולה לנסוע בעצמה???

איזו הקרבה...!!1

כאב לי שאבי עושה דברים כאלה בשביל הבת שהוא לא אוהב.

הוא לא איש צעיר. בשבילי הוא לא יעשה דבר כזה.  גם לא הייתי מבקשת ממנו.

זה כבר באמת עלה לי על העצבים

שלחתי לה SMS : יא חתיכת....איך את מעיזה לשלוח אדם זקן לגיהינום באמצע הלילה כדי להביא לך מסמכים?

ה-SMS הזה עשה שמח.

אמא אמרה שזה לא נכון וקראה לי שקרנית וממציאה

אבא צרח עלי ואמר שזה לא עניין שלי ואני משביתה שמחות

סליחה שדאגתי לך אמרתי לו.

אמא הכחישה את כל העניין

אמא ואני הלכנו למטפלת כדי לשאול אותה אם היא בכלל שמעה דבר כזה

המטפלת ענתה בדיפלומטיות שהיא מבקשת לא להשתמש בחומר שנאמר בחדר הזה.

הקונספט של אמא היה ששמעתי לא נכון ואבא בכלל נסע להביא לה את המסמכים לאור יום בתוך העיר. בקיצור עשו אותי משוגעת מדמיינת שקרנית וממציאה.

כרגיל...עד שאני מגלה שהאמת גרועה מכל דימיון.

או שלא. אולי אמא המציאה את זה.

 

לא רציתי לבוא כך לבר מצווה

אבל כרגיל...מה הילד אשם?

אזולאי לא אביא מתנה?

אני לא אבל הילדים שלי כן. ומי קונה את המתנה?

אזולאי אשלח רק את הילדים....נו, באמת ואני אשב לי בבית בחושך?

אזאולי אתלבש סתם

ומה יגידו עלי??

 

בסוף הלכתי לקניון, קניתי בגדים ונעליים, וכרטיסי ברכה, צרפתי צ'קים שמנים מ-2 הילדים ובאתי כמו ילדה טובה גם לעליה לתורה וגם לאירוע...היה אירוע מאוד נחמד בסופו של דבר....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/9/2006 08:57   בקטגוריות יומולדת, ראש3  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעט אחרת ב-11/9/2006 18:09



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)