לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

911 שלנו


5 שנים ל-911

 

זה היה אמור להיות יום גדול עבורינו. יום שלו חיכינו הרבה זמן 11.9.01 . סוסון התגייס.

זה לא היה מובן מאליו שסוסון יתגייס אחרי כל מה שהוא עבר בחיים.

אביו בא במיוחד מארה"ב לקראת האירוע ונכח גם באירועים מקדימים.

 

כן, היום הזה הגיע. קמנו בבוקר, הבאנו את סוסון ללשכת הגיוס, נפרדנו ממנו כמו כל ההורים שהיו שם. הוא עלה על האוטובוס. אני נסעתי הביתה. היתה לי מן הרגשה משונה. סוסון בצבא. סוסון בדרך לבקו"ם בטח יטרטרו אותו עכשיו שם, מדי א' מדי ב', להתלבש להתפשט, זריקות ומי יודע מה עוד, כבר לא זוכרת.

 

הבית נראה לי ריק פתאום. כאילו איך זה שילד עוזב את הבית....

שעה 5:00 אחה"צ פתחתי טלוויזיה. אני לא ככ אוהבת לראות חדשות אבל סוסון אוהב. לא רוצה להרגיש את הריקנות הזאת. פתחתי, כמו שסוסון היה פותח אילו היה עכשיו בבית. נראה מה קורה כאשר הוא לא נמצא.

 

ובטלוויזיה מה זה? שלי יחימוביץ מדווחת. היה פיגוע? איפה? ואז אני רואה את אחד ממגדלי התאומים עולה באש. עוד לא היה ברור מה קרה. שלי יחימוביץ אמרה שיתכן שמטוס נכנס במגדל ולא ברור למה. עוד היא מדברת ומטוס שני נכנס במגדל השני. עכשיו זה היה ברור שזה בכוונה. דיווח נוסף היה על מטוס שיצא מ Dulles Airport ופגע בפנטגון. מה קורה כאן לכל הרוחות? סוף העולם הגיע? ומה עם ה-X הוא כאן בארץ. שיט. למה לא נכנס מטוס בבית שלו? אה, מי בעצם צריך אותו....כל המקומות האלה מוכרים לי. בקרתי בהם לא אחת....התאומים...כבר ניסו לפגוע בהם פעם ולא ממש הצליחו...מה קורה הפעם?

 

שלי המשיכה לדווח ופתאום הבנין שנפגע שני קרס ונפל...אני לא מאמינה... אני לא מאמינה שזה קורה... אני לא מאמינה שקורה דבר כזה...לא יכול להיות...הייתי פעם על הגג של הבניין הזה. יש לי תמונות...לא יכול להיות.

ואז קרס גם הבנין השני זה עם האנטנה. למה? למה עשו את זה? מה רצו הנבלות ממגדלי התאומים???

 

נותרתי המומה. התקשרתי לסוסון. הוא סיפר שהוא בדרך למחנה 80 והכל טוב.

שמעת מה קרה באמריקה? - שאלתי

לא הוא לא שמע

אתה יודע מה קרה שם?

לא יכולתי לספר. המילים נתקעו לי. למה לקלקל לו את המצברוח. הוא ממילא ידע. הוא עבר ליד התאומים חודשיים לפני. הוא אהב את התאומים ואת כל מה שקשור באמריקה....למה להרוס...

 

 

 אין כבר מגדלי תאומים. אמר סוסון כאשר שמע זאת לראשונה בחופשה מהטירונות. וזה אמר הכל.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/9/2006 08:39   בקטגוריות סוסון ים, תאריכים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/9/2006 13:49



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)