לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

שיעורים פרטיים


כן, שוב סמיילי מרוגז

סמיילי בכלל לא רצה לספר על זה כי הוא ישנוני וכואב לו הראש.

אבל סמיילי יספר. כלומר אני.

רק איך לספר את זה? קשה לספר משהו כשמרוגזים עייפים והראש כואב....

 

ובכן, פעם הייתי נותנת שיעורים פרטיים. לא באופן עצמאי אלא דרך מרכז שנקרא לו כאן "המרכז לשיעורים פרטיים". יום אחד באותה תקופה היא מתקשרת אלי ומתחילה לספר לי במין קול פקצי מעצבן איך היא הסתכסכה עם המורה הפרטית של הבנים שלה. לא זוכרת מה בדיוק היא סיפרה לי אז אני רק זוכרת את נימת קולה המעצבנת ואיך על כל משפט היא שאלה "נכון?". בסופו של דבר נתתי לה את מס' הטלפון של המעביד שלי.

בשיחה הבאה שלי איתו הוא סיפר לי שהיא אכן התקשרה והוא נתן לה חבילת שיעורים פרטיים בהנחה גדולה בזכות שהיא אחותי. 'היי היי מה זה צריך להיות? שיעורים פרטיים כן אבל מה פתאום בהנחה?'

כהרגלי בקודש לא אמרתי כלום. מה אני אספר לו שהיחסים שלי עם אחותי זה לא משהו?

זה היה לפני איזה שנה או שנתיים.

אתמול הסתבר לי שהיא לוקחת אצלו שיעורים פרטיים בהנחה גדולה עד היום.

כן. בזכותי יש לה שיעורים פרטיים

בזכותי יש לה הנחה גדולה.

איך היא מעיזה אחרי כל הצווים שהיא הוציאה נגדי ללכת לשם ולקבל הנחה? היא מוציאה לי צו הגנה ומשתמשת בשירותים שלי. החוצפה שלה מוציאה אותי מדעתי.!!!!!!!!!!11

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/10/2006 08:17   בקטגוריות ראש1, זה הכל בשבילך  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/10/2006 08:36



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)