לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

עין הרע


א.ל.ד.

 

פעמים רבות יש בי תחושה שהיא נתנה בי  את עין הרע.

אני אדם רציונאלי בדרך כלל רק שלפעמים תופס אותי מן פחד מיסטי שכזה.

זה כמובן לא מגיע סתם ככה.

זה בטח שטויות...אבל מי יודע.

 

הוא רצה לקחת שיעורים פרטיים כדי להשלים איזו עבודה.

פניתי למעבידי לשעבר ואז הוא גילה לי שהיא לוקחת אצלו שיעורים פרטיים ומקבלת הנחה בזכותי.

ברור שהתרגזתי כידוע רק שלא יכולתי לעשות עם זה כלום.

בית המשפט לא נתן לי צו הגנה.

המעביד אמר שהוא לא יכול לבטל את ההנחה כי זה היה חוזה ביניהם ולגבי שיעורים עתידיים אם היא משלמת הוא יספק לה אותם. אם היא כבר שילמה הוא חייב לספק לה אותם.

כך אמר.

 

שבועיים אחרי זה הוא התבשר שהוא לא יכול להמשיך את לימודיו לשנה ב'.

הוא חייב לחזור על שנה א' או להפסיק ללמוד.

הוא הפסיק ללמוד.

הוא גם נכשל בטסט המי יודע איזה ועכשיו הוא גם צריך לעבור שוב תיאוריה כי פג תוקפו של המבחן הקודם.

 

גם השני שלי מתחרפן בלימודים.

מה אתם אומרים זה סתם מקרה או שהיא שמה לי איזה וודו?

מה שלא תגידו אני הולכת לקרוא תהילים, ואולי עוד משהו.

 

בן פורת יוסף בן פורת עלי עין בנות צעדה עלי שור.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/11/2006 07:35   בקטגוריות מיסטיקה, סוסון ים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/11/2006 07:47



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)