לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

החלפות


אז מה היה הקטע של ההחלפה?

 

זה הסתבר לי מאוחר יותר באקראי כרגיל.

 

את חברתה, נקרא לה צפנת פענח או צ פגשתי בבית קפה על שפת הים אחרי הבר מצווה.

צ סיפרה לי שהיא נורא העליבה אותה והיא בכלל לא רצתה לבוא. מעניין. גמני לא רציתי לבוא וגם אורית, זו שנסעה איתי לסין. כולנו באנו. ממה היא נעלבה בדיוק היא לא רצתה לספר. צ רק סיפרה שהיא עסוקה יותר מדי עם החבר החדש שלה.

 

חבר חדש?????????? היא כבר 10 שנים איתו.

- מה?????????? היא איתו כבר 10 שנים?????????? והיא לא סיפרה לי?????????? אני לא מאמינה!!! עכשיו אני מבינה למה אישתו שונאת אותה - כך צ

 

ואז היא סיפרה הכל. איך הן נפגשו במסיבה ביום העצמאות. ואיך היא לא רצתה להתייחס אליה שם היא הכירה לה את החבר ה'חדש' ואיך היא מבלה כל הזמן היא רק חזרה מדוברובניק וכבר יצאה לקלאבוטל רק נחתה וכבר שוב עלתה על מטוס....

 

אהה,,,,,,,,,,,, הבנתי למה היה לה ככ חשוב להחליף את החופשה בקלאבוטל....זה לא המשפט של החברה י, זה לא המבחנים של הבן, זה המאהב או שמא נקרא לו כאן החבר החדש....

 

ומה עם אמא, היא לא ידעה ש היא נוסעת לדוברובניק?

למה היא שיקרה למטפלת שלה? למה היא אמרה שההחלפה הראשונה היתה בשבילי? למה היא ואבא צעקו עלי?

ומה קורה? אני לא יודעת על המאהב הזה כבר 10 שנים?

מוזר, ממש מוזר...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/11/2006 09:10   בקטגוריות קלאבוטל, המאהב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/11/2006 07:27



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)