לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם קרה לך שחלמת את אותו חלם מספר פעמים? אם כן, מה חלמת?
נדמה לי שכן. עד כמה שניתן לזכור חלומות.
אם זה לא אותו חלום לפחות זה אותו מקום הזוי - מסילת הברזל לאכזיב.

האם קרה שחלמת חלום והוא התגשם במציאות? מה קרה?
פעם היתה לי מעבדה קבוצתית. עשינו יחד ניסוי ואת התוצאות אני לקחתי לשמירה. שמתי אותן בתיק יד מבד ואת התיק הנחתי באוטובוס מעלי. כשעמדתי לרדת מהאוטובוס לא היה תיק ולא היו תוצאות.
בינתיים יצאתי לסיור לימודי בסיני. יחד איתי היתה מישהי מהמעבדה. לא ספרתי לה דבר אך כל הזמן הייתי מודאגת
בלילה על חוף הים חלמתי שאנחנו חוזרים למעבדה, המרצה נכנס בדלת הראשית של הבנין, רואה אותי אומר: הנה היא, ותוצאות המעבדה בידי.
חזרנו מסיני. הורי שאלו אותי על איזה תיק. מסתבר שמישהי מצאה אותו, הביאה אותו אלי. וכשחזרתי למעבדה נכנס המרצה בדלת הראשית ראה אותי אמר :הנה היא , והצגתי בפניו את התוצאות. בדיוק כמו בחלום

מה החלום הכי הזוי שחלמת עד היום?
חלום הזוי?????
כל החלומות הזויים.

מהו הסיוט האחרון שחלמת?
משהו בקשר למגרש השדים

האם את מאמינה שאת חולמת חלום חדש כל 5 דקות?
לא הייתי במעבדת שינה

האם היה לך פעם דז'ה-וו מאירוע שקרה בחלום? איזה חלום?
לא

האם אי פעם חלמת שאת חולמת, בתוך חלום?
לא

ולסיום, איזה חלום את חושבת שלעולם לא תשכחי?
משהו מפחיד
אני מסתכלת בערב על הנוף שנשקף מביתי. יש שם זיקוקים זיקוק אחד בא אלי במהירות, אופף אותי, אני בתוך הזיקוק, המון רעש של זכוכיות נשברות וצופרי מכוניות מסביבי. אני מתעוררת בבעתה
במלחמה האחרונה פחדתי שהחלום הזה יתגשם.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/11/2006 07:16   בקטגוריות שאלונים, חלומות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-9/11/2006 21:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)