לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אמא לב אטום


עניתי על השאלון השבועי ואיכשהו לא יצא מזה פוסט  זו כבר פעם שניה שזה קורה לי. דוברמן מה קורה?

ובכלל אני הבוקר קצת  בטח בגלל זה לא הלך לי עם השאלון

ולמה אני ?

מה זה חשוב. העיקר שהיום יסתיים עם

 

סוסון מרגיז אותי. יש לו מחלת עור והוא לא מטפל בה. הוא בסהכ צריך לקחת משחה מרופא והוא לא עושה את זה. במקום זה הוא מתגרד ומתגרד ופוצע את עצמו. הייתי צריכה לריב איתו הבוקר כדי שילך סוף סוף לרופא. רק אחרי כמה צעקות טובות הוא הזמין תור.

 

אבל לפני כן הוא שפך לי את הקפה וקרא לי זונה.

רציתי לומר לו אחרי כל מה שעשיתי בשבילך אתה קורא לי זונה?

אבל לא אמרתי את זה.

לא אמרתי את זה כי זה לא קשור.

כל מה שעשיתי בשבילו זה מה שעשיתי בשבילו כאמא, ואולי גם בשביל עצמי.

הוא לא אמור לקרוא לי זונה בין אם הקרבתי את חיי למענו ובין אם נטשתי אותו

רק מפני שאני אמא. ולאמא לא קוראים זונה.

אפילו אם היא זונה באמת.

אבל כשכועסים אומרים כל מיני דברים

שלא רוצים לומר

ואחכ מתחרטים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/11/2006 09:31   בקטגוריות סוסון ים  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/11/2006 14:25



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)