לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

המכתב שלא נכתב


עוד מכתב לפרויקט של איריס, אבל זו הפעם הראשונה שאני כותבת אותו. נראה לי גם שבלי כוונה הוא יכול להצטרף לנושא החם אבל באמת שלא התכוונתי

 

 

שלום לך איש

שוב אני יושבת מול הדף הריק הזה ומחפשת מילים בשבילך. מילים שיתאימו רק לך, שהרי אתה אמרת שאני לא יודעת לכתוב. אתה זוכר? זה היה מזמן. במלחמה. אני שלחתי לך מכתבים ואתה לא ענית לי. אבל הזמנת אותי לבוא אליך ואני באתי. באתי והראית לי את המכתבים של שושי. כן היא ידעה לכתוב. ואני נעלבתי. התנצלת אני זוכרת זו הפעם הראשונה והאחרונה שהתנצלת בפני...היו לי סיוטים מאותה שושי אבל אני בטפשותי ניסיתי לתקן דרכי ולכתוב לך מכתב ברמה. משהו ממשנתו של לייבוביץ. כסאמק אני גם כן.

חלפו שנים איש. נפרדו דרכינו. אני התחתנתי ילדתי נסעתי לאמריקה, די הצלחתי איש. ומה עבר עליך? נפגשנו מידי פעם באקראי. הפעם האחרונה שראיתי אותך היתה בבריכה של המכון. היית אז עם הוריך זל ואשתך הטריה וזה לא עשה לי כלום. התפלאתי על עצמי שזה לא עושה לי כלום. הרי כלכך אהבתי אותך. בכלל ידעת שאהבתי אותך? שהיית אהבת חיי?

...לפני שנתיים גיליתי את שמך באתר חברה. ואו, הייתי כבר גרושה. על הפנים..אולי אתה התקווה שלי...? אולי נממש את מה שאף פעם לא ממשנו?...אולי...כי אחרי הכל, אחרי כל השנים שעברו, כל החוויות , כל ההרפתקאות, כל בני הזוג אתה נותרת אהבת חיי האחת והיחידה. גיליתי שאתה גרוש איש, כן גם אתה. אולי גם אתה תעית בעולם כמוני ואולי עכשיו הגיע הזמן...אתה זוכר שאהבנו מוזיקה?..אתה זוכר איך הכרנו, איש? אתה זוכר ואתה זוכר ואתה זוכר??

החלטתי להעיז וליצור איתך קשר. רעדו לי הידים אך עשיתי זאת . שוב חיפשתי את המילים והבנתי שמשנתו של לייבוביץ לא מתאימה במקרה זה. בעיה. מצאתי אותן איש שלחתי לך מייל ואתה למחרת התקשרת. היית קצת שונה, אמרת שקולי לא השתנה. דברנו שעה לפחות.

אבל אחרי זה נעלמת בתהום הנשיה. למה ,איש? ואז חזרו אלי אותן תחושות ישנות איש. מה עשיתי? איפה הייתי כאן לא בסדר? איפה פקששתי? האם אני נשמעת קצת עגומה, איש?

לא איש יקר, אתה לא תעשה לי זאת שוב. אני מי שאני איש וכנראה שזה לא מתאים לנו. כנראה שזה לא התאים לנו גם אז, למרות שחשבתי שאנחנו הכי מתאימים בעולם. שלום לך איש, שלום ולא להתראות. תמיד תשאר אהבת חיי הבלתי ממומשת....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/12/2006 08:51   בקטגוריות פרויקטים, אהבה ויחסים, האיש ההוא  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/12/2006 09:14



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)