לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

געגועים


הרבה זמן לא שמעתי ממנה. הייתי שולחת אליה את הילדים בעיקר את סוסון אבל זהו זה. סוסון הוא הנכד העדיף שלה מבין ילדי. היא שלחה קצת אוכל בידי סוסון, לפעמים קצת כסף. אחלה סבבה. היא רק שאלה את המטפלת מה שלומי ומתי אפשר לשוב ולהתקשר אלי.

גם שלשום סוסון היה אצלה. בא לקחת איזו חבילה. היא ביקשה אותו למסור לבן הקטן (מישהו מוכן להציע לי איזה שם וירטואלי בשבילו?) שיבוא אליה לקבל מתנת יומולדת החל בקרוב. הוא בא. אתמול.

- נו מה שלום סבתא

- סבבה, היא אמרה שהיא מתגעגעת אליך. היא רוצה שנלך במוצאי שבת למסעדה.

- היא נתנה לך מתנה?

- לא

- למה? הרי היא הזמינה אותך לקבל מתנה

- היא אמרה שהיא תתן את המתנה פעם אחרת

- מתי?

- או במוצאי שבת או אחרי היומולדת

- אז למה היא הזמינה אותך בכלל?

כן. למה היא הזמינה אותו לקבל מתנה ולא נתנה לו אותה? היא צוחקת עליו?

 גררררררר התחלתי להתעצבן. שוב יומולדת. שוב מסעדה. שוב היא יורדת עליו. מה זה? היא מתנה את המתנה עם חגיגה במסעדה? זו הדרך שהיא רוצה לראות אותי? כאומרת תפגשי אתי במסעדה כבימים ימימה אחרת הבן שלך לא יקבל מתנת יומולדת? הרי ביקשו ממנה לא ליצור אתי שום קשר. מה היא חושבת לעקוף את זה עם מניפולציה? שוב היא משתמשת בבן הקטן שלי? שוב היא הורסת לו את היומולדת? שוב היא הורסת לי את היומולדת שלו? שוב יומולדת בכפיה? מה יש לה עם יומולדת? מה יש לה עם הבן הקטן שלי? מה היא רוצה? הרי אמרו לה לא להתקשר אתי. מה היא מצפה שאני אשב איתה במסעדה בגלל המתנה של הבן שלי? ואם לא אלך למסעדה אני אמא רעה?

למה פשוט היא לא יכולה לתת לו את המתנה ואחכ להזמין? רק את הילדים?

חשבתי שלפחות השנה היומולדת שלו יעבור בשקט.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/12/2006 06:14   בקטגוריות יומולדת  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/12/2006 12:58



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)