לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

משכנתא


אחרי שהם קנו לה דירה והקימו לה עסק היא החליטה שעכשיו הם צריכים לשלם את המשכנתא. אני כבר אומרת מראש שאין לי שום מידע על זה אך קיבלתי רמזים עבים.

 

אבא במהלך הטיול של הגורגונות בא לבקר אותי. מאוד שמחתי למחווה שזכיתי לה, לא כל יום נציג משפחה בא לבקר אותי אם בכלל. פתאום הוא אומר לי את הדברים הבאים

א. מזל שהיתה לבן שלך תאונה אחרת לא היה לך ממה לחיות

ב. ההצעה ההיא לא רלוונטית. לא היית יכולה לקנות דירה מהכסף הזה. את לא עובדת . לא היית יכולה לקבל משכנתא ואם היו נותנים לך לא היית עומדת בה. היו לוקחים לך את הדירה וזורקים אותך  מהבית. 

מעניין למה תמיד יש לו תסריטים שאני הופכת להיות הומלסית.

התקופה היתה תקופת ההתנתקות. היו לנו הרבה ויכוחים ואז הוא אמר: מה שעושים למי שלא עומד בתשלום משכנתא הרבה יותר גרוע מההתנתקות

הרמז כאן הוא די ברור. היא לא עומדת בתשלומים...אחרת מ'כפת לו ?

אמא, אחרי שחזרה מהטיול היתה הרבה יותר ברורה. 'היא אמרה שאין לה כסף לשלם את המשכנתא. אין לה כסף. אין לה מה לאכול'

קצת מוזר שאין לה מה לאכול. וכסף בשביל לצאת לטיול יש לה? ולקנות את הכרטיסים הכי יקרים היא יכולה? ולשכור מכונית הכי יוקרתית היא יכולה?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/12/2006 08:50   בקטגוריות ראש3  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lalii ב-21/12/2006 09:01



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)