לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

ד"ש מהגהינום


אתמול שוב קיבלתי דש ממנה כמו כאן והפעם זה בא מהפקידה של סוכן הביטוח שלי. טוב זה לא פלא. היא 'שידכה' ביני ובין סוכן הביטוח הזה.

בשנת 2000 גנבו לי אוטו. זאת היתה אחת החוויות היותר לא נעימות. כך יצאתי בערב עם מישהו, הוא לקח אותי ברכבו, כשחזרנו הוא שאל אותי איזה אוטו יש לי, רציתי להראות לו אבל לא היה מה להראות. לא היה אוטו ורק החתול שהיה לי אז ילל משהו כאילו הוא רוצה לספר לי מה קרה רק שאני לא מבינה חתולית. האיש נסע, אני עשיתי סיבוב בין המכוניות לראות אם סתם שכחתי איפה שמתי את האוטו. לא מצאתי ומיד פניתי למשטרה. הייתי אז די מחוייכת. השוטר אמר לי אז: מחר את כבר לא תחייכי. למחרת כבר בכיתי.

הייתי ממש מבואסת...היה לי כזה אוטו יפה...הייתי מסתכלת במכוניות שחולפות, אולי היא שם? לא היא לא שם...חשבתי על זה שלקחו אותה ערבים מהגדה ופרקו אותה לחתיכות...הרגשתי כאילו מת לי מישהו.

אבל אי אפשר לבכות. היו לי המון ריצות והמון משימות. בין השאר לקבל את הכסף מחברת הביטוח ולקנות אוטו חדש. אני חייבת בהזדמנות זו לשבח את חברת AIG  שנתנה לי רכב חלופי למחרת הגניבה ושלמה לי את הכסף חודש אחרי הגניבה בלי התקשקשויות.

אוטו חדש, זו היתה וואחד משימה כאילו רק לא חיפשתי הרבה. היא סיפרה לי שהשכן שלה רוצה למכור את האוטו האמריקאי שלו. אמריקאי ואללה, אני הולכת על זה. כך קניתי ממנו את האוטו וביטחתי אותו אצלו. כן הוא סוכן הביטוח שלי מאז ועד היום. ולמה ביטחתי אצלו ולא ב-AIG ? כי הוא רשם לי העדר תביעות, מה שהוזיל בהרבה את סכום הביטוח.

בימים אלה אני שוב צריכה לבטח את הרכב. חברת AIG נתנה לי הצעת מחיר די טובה. גם הפקידה של הסוכן נתנה לי הצעת מחיר קצת יותר טובה. ופתאום היא שואלת אותי: את אחות שלה? אמרתי : כן, את מכירה אותה? כן בטח מזמן, המשרד שלי היה פעם בסמוך אליה וגם היא מבטחת אצלנו את האוטו. לא ידעתי שאתן אחיות. יעל עכשיו סיפרה לי.

- מי זאת יעל?

- אשתו של הסוכן

- החדשה?

- כן

-...ממאיפה יעל מכירה אותי? יודעת עלי? הרי אני בכלל לא מכירה אותה, מעולם לא ראיתי אותה...ומאיפה היא מכירה את יעל...הרי היא אמרה שהיא לא תבטח כאן יותר...כי הסוכן הוא חבר של ה-x ....והיא אמרה פעם שכל מי שחבר של ה-x הוא אויב שלה...אז היא כן מבטחת כאן... והיא חברה של אשתו למרות שהיה לה מה לומר על זה שיש לו אישה חדשה...והאישה הזאת שלא פגשתי מעולם יודעת שאני אחותה....מעניין. את יודעת שאנחנו מסוכסכות?

- לא, לא ידעתי, היא לא סיפרה לי כלום.

- כן, אנחנו מסוכסכות עד העצם, עד בית משפט...סיפרתי מה קרה במלחמה...היא עוקבת אחרי. היא מגיעה לכל מקום שאני נמצאת בו וגורמת נזקים.

- ואני חשבתי שתשמחי

- כן כן, כולם חושבים ככה אבל הגיע הזמן שידעו מה היא מעוללת...

 

עכשיו אני לא יודעת. האם לבטח שם או ב-AIG

מצד אחד יש לי ניסיון טוב עם AIG

מצד שני ההצעה שלהם יקרה יותר

מצד שלישי לאחותי יש יד אצל סוכן הביטוח שלי

רגשית לא בא לי להיות שם כי היא שם

מעשית אני כבר 5 שנים שם לפחות והכל היה בסדר עד היום.

מה אתם חושבים?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/12/2006 07:21  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/12/2006 21:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)