לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הכריסמס ואני.


 

אוף רציתי לכתוב היום על כריסמס ופשוט לא בא לי. נעשיתי משום מה עגמומית...כמו כל שנה בתקופה

הזאת. קשה לי עם החורף, קשה לי בכלל. עם הכל. המזגן התקלקל לי. בקושי יש מים חמים. הבן שלי כל הזמן בבית . לא לומד לא עובד לא עושה כלום כל היום שוכב במיטה. מחלת העור שלו קשה יותר במיטה. בלאגן עד השמים שאפילו לי זה כבר מפריע למרות שאני מסתדרת עם בלאגן די טוב. לפעמים כל כך נמאס לי מהכל....

טוב. כריסמס. בכז. זהו חג המולד. מה בדיוק נולד בחג המולד? חושבים שישו? אולי. מה שברור הוא שזה מולד השמש. גם אנחנו וגם הנוצרים מדליקים אורות בתקופה החשוכה הזאת. אנחנו מדליקים נרות, הנוצרים מדליקים עץ. אנחנו שרים שירים כדי להיות שמחים יותר. גם הנוצרים. מזמורי כריסמס זה משהו. אני מאוד אוהבת מזמורי כריסמס. חיפשתי בבוקר אתרים להעלות כאן אך קרסתי מרוב. ככ הרבה שאני לא יודעת במה לבחור.

באנגלית זה יומולדת ל-son of god

או                              sun of god

חג המולד חל מחר. היום זה רק ערב החג וזה החג הנוצרי היחידי שיש לו ערב חג. להזכיר מנין צמחה הנצרות. ראש השנה זה יום הברית של ישו. כן, עשו לו ברית כמו לכל יהודי טוב.

 

לנו יש איזשהו קשר לחג הזה. אולי זה יתאים לפרויקט המספרים של חומות

אני נולדתי ב-25.9 כך שאני נחשבת מתנת כריסמס עם השהיה. אני לא בטוחה שהורי שמחו עם המתנה הזאת.

הבן שלי נולד ב-17.12. את הברית חגגנו בכריסמס 25.12

גם את הבר מצווה חגגנו לו בכריסמס, גם עליה לתורה וגם החגיגה עצמה. אפילו שמתי כמה מזמורים כמוזיקת רקע וגם בחרנו כקישוט את הצבעים ירוק אדום לבן.. מי שקבע את התאריך הזה היה לא אחר מהרבי של חב"ד, כיוון שזה היה התאריך העברי שלו.

 

זהו. עכשיו אני הולכת להעלות כמה אתרים עם מוזיקה ולשנות את הצבעים.

 

http://www.carols.org.uk/

 

 

http://www.the-north-pole.com/carols/index.htm 

 

 

כריסמס קריוקי

 http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/Xmas/carols/index.htm 

 

 

כל מה שרצית או לא רצית לדעת על מזמורי xmas

http://www.hymnsandcarolsofchristmas.com/HTML/full_index_of_hymns_and_carols.htm 

 

וגם מהויקיפדיה

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Christmas_carols 

 

כבר מרגישים יותר טוב.

תהנו.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/12/2006 16:30   בקטגוריות חגים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/12/2006 07:35



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)