לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אני אשת השנה


יפ יפ הוריי!...יפ יפ הוריי!...אני לא מאמינה...אני לא מאמינה... קבלו אותי....זה עתה גיליתי...אני אשת השנה....אחרי כל כך הרבה מאמצים זה מגיע לי....פשוט לא יאמן...סוף סוף ראיתי ברכה בעמלי ....אני כל כך מתרגשת  אין מילים...אין מילים... אני מוחה דמעה...אני מצפה בכליון עינים לטקס חלוקת הפרסים...צריך שמלת ערב חדשה...תסרוקת חדשה.. חזיה חדשה...שתרים לי את הDDD85 ..אוף...איזה כיף לי...אני כלכך מיוחדת...

אך, איזה טקס חלוקת פרסים מצפה לי... הנה אני, בשמלה שחורה עם נצנצים עולה על הבמה לקבל את הפרס...

~ 3 צלמיות מפזזות בריקוד ההולה ~  הגיעו היישר מהבלוג של מרגי

חבורת סמיילים מריעה בחצוצרות

אייקון מתופף כמו בקרקס לפני שהסיני קופץ על הראש של אשתו

אני עולה לבמה מסונוורת מהמצלמות

שטיח אדום נפרש לרגלי

ואני אוחזת בידי בפתק קטן וקוראת:

ותודה להורי ואחותי היקרים שהביאוני עד הלום. מה הייתי עושה בלעדיהם

כן אני הגולשת האולטימטיבית

ואז נציג שבועון טיימס המכובד מעניק לי את הפרס, ביצת קינדר. אם יתמזל מזלי יהיה שם פסלון ואם לא, תהיה לי משאית להרכבה...

אני יורדת מהבמה כולי נרגשת אני אשת השנה.אשת השנה אני ולא אחרת האחת והיחידה...אני כל כל מיוחדת.....

אבל מה זה? גם הבן שלי גולש באינטרנט. גם הוא איש השנה, וגם הבן השני שלי...וגם כולכם...כן..את ואת   ואתה...אני מיוחדת כמו מי שמדבר בסלולארי, כמו מי שמאזין לרדיו, כמו מי שצופה בטלויזיה, כמו מי שקם בבוקר הולך לעשות פיפי שותה קפה פותח את המחשב ומסתכל כמה תגובות השאירו לו על הפוסט האחרון...

 

יש לכם אולי הצעה אחרת לאיש השנה???

אה, כן, יש: הבלוגר. קודם זה היה סתם הגולש באינטרנט. נו שוין.

 

 

אם לא הבנתם במה מדובר תסתכלו בנושא החם

 

ומי שרוצה לדעת איך ולמה נעשיתי בלוגרית מוזמן לכאן

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/12/2006 01:06   בקטגוריות צחוקים, הבלוגוספירה  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/12/2006 00:44



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)