לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

ספר הזכרונות שלי


אף פעם היא לא היתה מרוצה ממני. שום דבר בעולם לא הצליח לרצות אותה.

חיטטתי קצת במגירות. מצאתי ספר זכרונות וזה מה שמצאתי ממנה.

 

שלא תחשבו לרגע שקיבלתי תעודה גרועה

זה היה בכתה ו

כל התעודה היתה טוב מאוד וכמעט טוב מאוד

הציון הכי נמוך היה טוב

אבל זה לא הספיק לה. היא רצתה יותר....

 

 

 

אבל למה להתעסק בחרא?

מצאתי מזכרות שהשאירו חברים

הנה כמה דוגמאות

 

 

נחמד להזכר.

כולנו היינו אז תלמידי בצפר

והיום?

התלמידה העצלנית ביותר הצליחה מאוד בחייה

הילדה הכי מעפנה היום היא מנהלת בצפר

מלכת הכיתה נשארה מלכה

2 בנות עברו תאונת ראש

אחת נפטרה (אחרת)

אחת עברה מאשפוז לאישפוז בבתי חולים פסיכיאטרים

3 נעלמו

היפהפיה נעשתה שמנה ומכוערת

השמנה והמכוערת נעשתה אשת עסקים ציפלונית

החתיך של הכיתה לא השתנה כלל. נשאר קטן רזה עם קול ציפציף.

ככה זה!!!

 

 

ומה איתכם?

חומות הציע לי להריץ את זה כפרויקט.

מוכנים?

לכל אחד יש איזו מגירה שממנה מבצבצים לפתע כל מיני זכרונות.

אני מצאתי ספר זכרונות ישן. מעבר למה שנכתב נזכרתי באותם אנשים שכתבו.

מאחורי כל אחד יש סיפור.

האם גם אתם מצאתם ספר כזה?

ומה זה עשה לכם?

מוכנים להוציא דף מספר ולספר עליו?

או כל דבר שמסתתר במגירה ומאחוריו סיפור מעניין

 

 

נענו לאתגר

דאפי

סופי

 

זה הכל? יללה קדימה

 

אחכ זה היה הנושא החם. מיוחס כמובן למישהי אחרת ואני בכלל לא שמתי לב

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/12/2006 09:22   בקטגוריות ראש 2, פרויקטים  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-16/1/2007 21:38



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)