לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

כך הייתי


היום אני שנה בישרא

כך נראיתי

דפנה

אני בת 52 הבלוג הזה יעסוק ביחסים המגעילים ביני ובין אחותי XXX המחליאה. מקווה שתהנו

 

זה היה הפוסט הראשון שלי

 

פתיחה

 

יש לי אחות מגעילה שקוראים לה XXX. היא שקרנית, רמאית, זונה וגנבת. אני סובלת ממנה בשקט כבר 9 שנים. נמאס לי ממנה. כמובן שהיא מתחסדת ומראה את עצמה לציבור כאשה הכי הוגנת והכי מסכנה בעולם. אני יכולה לספר עליה סיפורים שלא יביישו את אל קפונה או כל נוכל בינלאומי אחר.

 

אתחיל בסיפור האחרון

מדובר בחגיגת יום הולדת שהייתי אמורה לחגוג לבני בן ה-14.

אנחנו, המשפחה המורחבת (אני ילדי, אחותי ילדיה וזוג הורינו המשותפים), משפחה מאוד מסובכת והיחסים בתוכה עוד יפורטו, ועם כל זאת אנחנו נוהגים להפגש בחגים  בשמחות בימי הולדת. כ"א מבני המשפחה זוכה לחגיגת יומולדת בבית, במסעדה. החגיגות האלה לרב הופכות לשדה קרב. אין פה אלימות לשמה. יש פה המון מניפולציות שקרים ותככים.

אז לקראת יום הולדתו ה-14 החליט בני להזמין את כל המשפחה.

הזהרתי אותו מפני פגיעה אפשרית כי תמיד עושים בעיות בחגיגות שלו. אמנם יש הופעה מלאה אצל כל בני המשפחה אמא, אבא,אחותי וילדיה אבל אצלו תמיד יש מישהו שלא יכול לבוא לא חשוב למה. הצעתי לו לא להזמין אותם אלא רק את החברים שלו ויש לו הרבה.

עוד לפני שקבעתי משהו מתקשרת אלי אחותי

- אולי תדחי את המסיבה

- למה?

- כי הילדים שלי נמצאים אצל אבא שלהם

- טוב , עוד לא קבעתי שום דבר אבל אם אקבע את החגיגה מוקדם אז אבא שלהם יכול להביא אותם. זה קרה בעבר ואף פעם לא היו בעיות

- אני לא מזמן רבתי עם אבא שלהם עכשיו השלמנו ואני לא רוצה לפתוח את זה שוב

- טוב אז אני אדבר אתו

- לא. את לא תדברי אתו.

השיחה הזאת לגמרי לא מצאה חן בעיני. הרחתי צרות.

בסוף קבעתי חגיגה לילדים אחה"צ ולמשפחה בערב עפ"י בקשתה של אחותי. 7 בערב אצל אווזי.

ב-6 בערב מתקשרת אחותי:אני לא יכולה לבוא.אני מרגישה לא טוב. יש לי דלקת בשלפוחית השתן...ולאמא יש לחץ דם נורא גבוה.

ב-6.15 מתקשרת אמא: דדיני אני לא יכולה לבוא יש לי לחץ דם נורא גבוה

אמרתי לה: אם את לא באה מיד יותר אין חגיגות יום הולדת

- טוב אני באה

אח"כ אמרתי לה את יודעת מה? אל תבואי. נאכל פיצות במסיבה של הילדים. אל תעשי טובות.

זהו החגיגה של הילדים נגמרה, הבנים של אחותי השתתפו בה, אבא שלהם כמובן הביא אותם בלי בעיות, חזרנו הביתה כועסים.

כשהגענו הביתה אמא מתקשרת: אני רוצה להגיד לילד מזל טוב.

הילד לא רצה לגשת לטלפון

"אם הוא לא רוצה לגשת לטלפון הוא לא יקבל את המתנה" צורח אבא שלי "הלכו 1000 שקל"

"אנחנו לא צריכים את ה-1000 שקל המזוינים שלך. גם לא באת, גם לא אמרת מזל-טוב ועכשיו אתה לא נותן לו מתנה? אז לך לכל הרוחות. אתה לא אבא שלי יותר את לא אמא שלי והיא לא אחותי ואני לא רוצה לשמוע מכם יותר. לא איכפת לי אם אתם חולים או בריאים חיים או מתים."

אחרי כמה זמן אמא שוב מתקשרת: "דדיני אני נורא מצטערת שלא באנו. אנחנו דוקא רצינו לבוא. את אמרת לנו לא לבוא"

- אני???????????????????????? נדמה לי שאת התקשרת להודיע שאת לא באה.

- כן אני מצטערת אחותך אמרה לי לא לבוא כי כבר אכלתם פיצות

- אחותי אמרה לך לא לבוא??????????...כי אכלנו פיצות????????????? היא???????????

- כן ואני מאד כועסת עליה דווקא רצינו לבוא. היא בלבלה לנו בראש כל השבוע.

התקשרתי אליה

- את אמרת לאמא ואבא לא לבוא?

- מה את רוצה ממני? יש לי דלקת בשלפוחית השתן ובכלל לא איכפת לך ממני. אני יודעת שאת שונאת אותי..........................

 

זהו. זה הסיפור מה דעתכם?

 

על הפוסט הזה קיבלתי 23 תגובות.

השתפרתי קצת מאז הא?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/1/2007 08:25   בקטגוריות יומולדת, ראש3  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   12 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-6/1/2007 08:48



109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)