לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חדוות הנקמה


כשצבעתי את הבלוג הזה בצבעים של הבלוג הקודם הרגשתי שאני קמה לתחיה. כל הצבע האדום חזר לפני החיוורות...פתאום ראיתי לפני את מה שאבד לי...פתאום ראיתי כמה קל להחזיר. רק המספר שונה...ההוא היה 203010 (אחלה מספר)...

נזכרתי כמה שמחתי לפתוח את הבלוג. חדוות נקמה. אני אראה לה. אני אראה לה מה זה. כל העולם יכיר אותה, יכיר את הפרצוף האמיתי שלה. עד עכשיו היא התעסקה איתי. עכשיו היא מתעסקת עם הבן שלי? בעצם כל הזמן היא התעסקה עם הבן שלי. כל הזמן היא פגעה בו והשתמשה בו כדי לפגוע בי. לא אתן לה. לא אתן לה אמרתי לעצמי. צריך לעצור אותה. היא לא יכולה להשתולל כל הזמן על הראש שלנו ולצאת מלאכית משמיים. אני לא פוחדת ממנה. אני לא פוחדת משום דבר.

 

וכך אחרי חגיגת היומולדת ההרוסה של הבן שלחתי לה SMS בזו הלשון:

כנראה שהאבר שנמצא ליד שלפוחית השתן סובל מדלקת והוא קורא סמי סמי

 

היא מיד התקשרה ואמרה: דפנה תקשיבי.......

"הקשבתי לך מספיק" עניתי וטרקתי לה.

היא התקשרה שוב. שוב טרקתי. היא שוב התקשרה. הרמתי את השפופרת בלי לענות והתחלתי לשיר: אם זר קוצים כואב זה מה שאת אוהבת.....(כמו בלדה, נתן יונתן, גידי קורן, אני שרה את זה סולו בחבורת זמר). עד שהטלפון הפתוח התחיל להרעיש. מישהו רואה חיוך מיליון דולאר על פני?

 

הו, כמה נעים היה לי לדעת שהיא מרוגזת....

 

למחרת נסעתי לחרמון. לקחנו כמה שיעורי סקי.

את ה-SMS הראיתי לבן, שהיה מאוד פגוע...זה עשה לו טוב.

כשחזרנו שמעתי את ורדה רזיאל מדברת על בלוגים. אווווווווווווווו זה בדיוק מה שאני צריכה...

וכך  4.1.06 נפתח הבלוג הראשון שלי. ואז פרסמתי את הפוסט הזה.

הראיתי אותו לבן. הוא היה כלכך מבסוט....ואני איתו.

 

וכך ישבנו לנו שנינו מבסוטים. לא עדכנתי במשך שבועיים.

ואז ראיתי תגובות

ואז ראיתי שקוראים אותי

ואז החלטתי להמשיך במסע הנקמה הזה ולקראת יום הולדתה פרסמתי פוסט נוסף, ואחרי זה עוד פוסט ועוד פוסט. ושלחתי לה עוד סמסים. איזה כיף היה. איזה כיף היה לי לפרסם פוסטים אחרי שטרקתי לה טלפונים...כן, עכשיו סופסוף ארים את הראש שלי מתוך המדמנה בה אני נמצאת כבר 10 שנים.

במשך חודש פרסמתי בכיף את עלילותיה כולי מבושמת מחדוות ניצחון.

אבל מישהי היתה צריכה להשבית לי את השמחה.

המטפלת.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/1/2007 08:55  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/1/2007 09:29



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)