לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

איזה בעסה


ותודה לכולם שהביאוני עד הלום. כן גם לפני שנה כשהתחלתי לפרסם קיבלתי את התגובות תצאי מזה,  תמשיכי הלאה, תתנתקי. זה רק עשה לי באסה אז יללה חברה, תפרגנו. אני יודעת שאתם אוהבים אותי...

 

אבל מי שהכי באס אותי זאת המטפלת. באמת היא עושה עבודה נפלאה, היא ציירה לי מודל איך הדברים עובדים אצלינו והוא מה זה מיאש אבל הוא נכון.

 

יש עימות כלשהו ביני ובין אחותי.

אמא מתערבת

בשביל אמא אחותי תמיד צודקת, תמיד מלאך, וזו איזו שריטה בראש שלה שאי אפשר לשנות.

אני כועסת על עצם ההתערבות שלה בנוסף על העימות.

היא מרגישה מתוסכלת מהכעס שלי והולכת להתנחם אצל אחותי.

כך דבר פעוט מקבל סובלימציה אצל אמא.

אני כועסת עוד יותר

אבא כועס שאני כועסת

מתחיל לאיים ולצרוח

אני כועסת עוד יותר

אחותי לעומת זאת מתחזקת.

זה המודל

איך מפצחים אותו שתינו לא יודעות

יש הצעות?

 

נראה היה לי שאותה נקמה קטנה , אותו SMS מטופש הביא לי הרגשה נפלאה. אהההההההההה היא כועסת, אני אמרתי את המילה האחרונה...היא לא יכולה לעשות כלום. מה היא תלך עם זה לאמא?

 

ואז המטפלת היקרה שלי הציעה לי לדבר עם אחותי

אמרתי לה אין כאן עם מי לדבר.

ניסיתי פעמים רבות.

פעם אמרתי לה משהו, היינו בבית קפה והיא קמה ויצאה בהפגנתיות. עכשיו זה יקרה שוב אמרתי.

אבל היא התעקשה. ואני בסוף הסכמתי כי אחרי הכול היא מטפלת בעלת מקצוע ואולי היא יודעת מה היא עושה.

וכך היו לנו שתי פגישות.

המילה האחרונה כבר לא היתה שלי.

מה זה התבעסתי.......

 

מה קרה בפגישות פרסמתי בבלוג הקודם. יש לי כמובן את הפוסטים שהגיעו אלי דרך בית המשפט. אפרסם אותם שוב בקרוב.

 

 

 

 

שטויות. היא חרא של מטפלת. היא אדם נחמד אבל חרא של מטפלת ( 1.12.10 ) היא כבר לא מטפלת שלי כך שאני יכולה להעריך אותה.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/1/2007 09:39  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/1/2013 09:34



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)