לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חלוץ הלך הביתה


זה מדגדג לי באצבעות מאתמול בבוקר.

ישבתי לי כאן לכתוב פוסט ולפתע אני שומעת קולות מכיוון חדרו של סוסון

ישש!!!!!!!!  יששששששששששש!!!!!!!!!!!!!  1111

מה קרה?

חלוץ התפטר

חיוך גדול

סוף סוף !!!!!

 

כרגע אני לא יודעת אם זה מעלה בי חיוך, כמו כל ישראלית מצויה אני מתחילה לרחם על האיש כמו שריחמו על בני סלע האנס המסכן...עכשיו זה הרמטכל המסכן...

לא, לא אני לא אזיל דמעה על האיש. האיש היה צריך לעשות זאת מזמן. מיד עם תום המלחמה. אפילו באמצע. האיש השחצן הזה עם המשקפיים. האיש שהוביל אותנו למלחמה הכי גרועה והכי מבזה שיש, האיש שגרם לאויבינו לצחוק, האיש שלא ידע להשתלט על אירגון צבאי קטן, האיש שעשה את כל הטעויות האפשריות. האיש שפתח במלחמה כאשר צהל לא מוכן לה כלל, האיש שפתח במלחמה ללא מטרות ואם היו מטרות הן נשמעו כמו סרט הוליבודי, האיש שניהל מלחמה כושלת לאורך כל הדרך, האיש שהפציץ את ביירות וחשב שכך הלבנונים יאהבו אותנו, האיש שלא ידע להפציץ משגרי קטיושות, האיש שחייך לי בפרצוף מבעד מסך הטלוויזיה כאשר קטיושות נפלו מעל ראשי, כאשר רצתי עם ילדי למקלט כמה פעמים ביום, האיש שלקח לי את הקיץ, האיש שגרם לי להיות פליטה, האיש שהרגיז אותי בכל רמה שהיא, הוא הלך הביתה.

ולמה הוא הלך הביתה דווקא עכשיו ולא קודם?

הוא הבין...לא שהוא היה לא בסדר..הוא הבין שהכל סוגר עליו..שמעתי בחצי אוזן על מסקנותיו של דן שומרון: צהל לא הגן על אזרחי המדינה...הרי בשביל זה צהל קיים. לא? בטילים ארוכי הטווח הוא טיפל, כי הם לא יגיעו אליו הביתה אבל בקשר לקטיושות הוא התקשקש. למי איכפת שבחיפה נופלות קטיושות והצפון עולה באש ומיליון איש נמצאים בסיכון?...אולי הוא גם ראה את תוכניתו של עמנואל רוזן שהמסר העיקרי בה היה שצהל לא הסיק את המסקנות המתבקשות מהחטיפה...צהל ממשיך כקדם. ומי אחראי על צהל?...

הוא פשוט לא נשאר לשמוע את מסקנות ועדת וינוגרד. הוא כבר יודע.

 

האיש הזה הפך את צהל מהצבא הטוב בעולם לצבא בננות

האיש הזה פגע אנושות בתחושת הבטחון שהיתה רווחת כאן כאילו צהל מגן עלינו.

לא לשכוח שהוא גם רמטכל הגירוש  

האיש הזה הולך הביתה

 

 

במשך היום שמעתי קצת פרשנויות

שמעתי שהוא עשה פעולה אצילית. באמת? זה היה אצילי מיד עם תום המלחמה. זה היה אצילי אם הוא היה אומר נכשלתי ואני לוקח את האחריות. עדיין לא שמעתי את המילים האלה. הוא פעם אמר טעיתי, כאילו שמותר היה לו לטעות, כאילו שהוא עשה איזו טעות מנהלית רוורסיבילית. יש איזה כמה הרוגים ופצועים ומשפחות הרוסות שחושבות שטעויות כאלה אסור שיקרו.

רזי ברקאי אומר שהציבור צמא דם. לא יקירי, אני לא מחפשת את הראש של האיש ולא את ראשם המתנדנד של אולמרט ופרץ. אני מחפשת ביטחון, אני רוצה לשבת לבטח בביתי ולדעת שלעולם לא יפגע מפעולה עויינת אני רוצה שלא ישלחו את בני למות סתם ככה.

אני מקווה שמי שיבוא עכשיו יעשה עבודה טובה יותר, ישקם את צהל המקרטע יחזיר את הבטחון, את הגאווה  יצייד את צהל בטילים ארוכי טווח ולא בטנקים ומטוסים. ספציפית רק לא קפלינסקי. גם הוא צריך ללכת הביתה. הוא היה הסגן שלו , הוא היה מינוי שלו, הוא עשה את דברו ואחראי לכשלונה של המלחמה כמעט כמוהו. מרגע שהוא מונה המלחמה לא התנהלה יותר טוב  

 

ביי ביי חלוץ ואני מקווה שעוד כמה ילכו בעקבותיך. שמעתי שמירי רגב בדרך החוצה, למשל. 

 

 

עדכון 21.4.08 מי שלא רצה את מירי רגב בתור דוברת צהל יקבל אותה כראש מטה חגיגות השישים. הקופים לא נעלמים. הם לפתע מציצים ממקום אחר

                                                  

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/1/2007 08:13   בקטגוריות מלחמת חכמי חלם, פוליטיקה, אקטואליה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/1/2007 15:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)