לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

הפעם השלישית שלי


את יום הולדתי ה-52 (לפני שנה+) החלטתי לחגוג בלעדיהם. קשה לי לתאר כמה קשה היה להחליט דבר כזה. יומולדת במשפחתינו היה נכס צאן ברזל. יהרג ובל יעבור. כשהגיע תאריך הלידה של אחד מבני המשפחה כולם היו אמורים לעבור לדום. כולם היו עוברים לדום. זה התחיל להראות כמו פולחן.

יום הולדתה שלה היה קודש קודשים. (כאן  2005 )

אחכ הגיע יום הולדתו של בנה הגדול. גם כן קודש קודשים. (כאן 2005 )

הבא בתור סוסון. כבר לא קודש קודשים

הבאה בתור היא בתה הקטנה. עוד איזה קודש קודשים. יהרג ובל יעבור בדיוק בתאריך הלידה לא לזוז ימינה או שמאלה.  (כאן 2005 )

מי הבא בתור? אבא.

אחריו בנה הצעיר. קודש קודשים כמובן

אחכ אמא. גם היא רוצה קודש קודשים אבל לא תמיד זה יוצא

ואז הגיע תורי, ולראשונה מזה...מתי לכל הרוחות הטירוף הזה התחיל??? לפני שנסעתי לאמריקה בקושי היו אומרים מזל טוב...החלטתי לא לחגוג איתם. לא רוצה אותם אצלי בבית עם עוגה ונרות והיום יום הולדת. לא רוצה אותם במסעדה. פשוט לא רוצה לחגוג איתם.

קשה היה לי לצאת מתוך הקונצנזוס.

אמא כלכך רצתה לחגוג וניסתה כמה פעמים לשכנע אותי.

אמרתי לה: נחגוג רק אנחנו. היא לא רצתה. או כל המשפחה או אפאחד. טוב, אז אין חגיגה, אין בעיה. לא יפה. אז לא יפה.

אחותי אמרה: היא סימנה אותי היא לא רוצה אותי. ואני אמרתי: מוכנה לחגוג גם איתה אבל לחוד

היא לא רצתה.

אז לא

אז מה יהיה? אחגוג את יום הולדתי לבד בחושך?

מה פתאום?

יש לי 2 ילדים חמודים. הלכתי איתם למסעדה.

בערב היתה לי חזרה. הוא התקשר אותו יום לבקש כסף

אמרתי לו : אל תבעס אותי . יש לי היום יומולדת

את הכסף הבאתי (אוף קשה לי לספר את זה בנסיבות שנוצרו היום)

כשהגעתי לחזרה כרגיל באיחור הוא קידם אותי ב Happy birthday על הפסנתר. הייתי מזה נבוכה.

אחכ הוא נתן לי לבחור את השירים שאני אוהבת.

בחרתי את 'פעם היו שם פרחים' 'כמו בלדה' 'אלעד ירד אל הירדן' 'אחכה לך' ועוד כמה יפים וטובים.

וואוו כזה צ'ופאר אפאחד לא קיבל.

עד היום זוכרים את החזרה הזאת. אומרים שזאת היתה החזרה הכי כיפית, כי מן הסתם השירים שבחרתי היו באמת השירים האהובים על כולם. בניגוד לכמה שירים מעפנים שהוא תוקע לנו.

 

 

היא לא סלחה לי על זה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/1/2007 08:40   בקטגוריות יומולדת, חבורת הזבל  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2007 11:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)