לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

הנשיא קצב מדבר


אחד המחזות ההזויים ביותר נגלה אמש לעיני. לעינינו

נשיא מדינת ישראל האזרח מס' 1 עומד על הדוכן נסער, כמעט בוכה ומתחנן על חייו

"אני חף מפשע, אני חף מפשע"

"6 חודשים אתם רומסים אותי, 6 חודשים שתקתי , 6 חודשים אמרו לי לשתוק ואני הקשבתי"

"הרסתם אותי ואת משפחתי"

"העלילו עלי עלילות"

 

הוא מכוון לגדי סוקניק מערוץ 2

הוא מכוון ליועץ המשפטי לממשלה

הוא מכוון לנשים שעבדו איתו.

הוא מכוון גם אלי??? אלינו...

 

גדי סוקניק לא מוותר. משיב מלחמה שערה.

פרצופו נפוח וכועס: כן הוא מאשים את כולם. אותנו, התקשורת, רק הוא לא אשם

מראה תמונות של מפגינים, מפגין אחד עם שלט אחד

מראה את כל אותם האנשים שיש להם מה לומר נגד הנשיא

מראה שוב ושוב את דברי הגאון המהולל אולמרט: האיש הזה צריך ללכת

יללה ניצחת גדי.

 

אני מתפלאה קצת על החוצפה של אולמרט. הוא הראשון שצריך ללכת אחרי שהוביל אותנו למלחמה ככ מוצלחת...שגרם למוות כלכך מיותר של חיילים ואזרחים, שרק נכנס לתפקידו וכבר פתח במלחמה, שלא שעה לדוח שתאר במדויק איך תראה המלחמה. הוא שולח הביתה איש שגרם הרבה פחות נזק, אם אכן גרם.

 

ממש גרוטסקה.....

 

ואני אומרת: עצרו רגע.

אולי האיש אומר את האמת. אולי הוא לא אנס את א' אולי הוא לא הטריד אותה מינית, אולי היא באמת העלילה עליו, הרי הוא טען שהיא ניסתה לסחוט אותו, ואם אכן היא כזאת מה הבעיה להמציא אונס או הטרדה מינית. היום עושים לאיש אחר בעיות בגלל נשיקה בהסכמה. האם כולם בטוחים שהנשיא אנס? הנשיא עבריין מין? כמו בני סלע? הגזמתם קצת. לא?

אני דווקא מאמינה לו. היום כל פצלוחה יכולה לפתוח את הפה ויאמינו לה. היום יש גם נטיה להפוך כל גבר לאנס סדרתי וכל אישה היא קורבן תמים.

אני מכירה כמה קורבנות תמימים כאלה. גם עלי מישהי ניסתה להעליל (בנושא אחר). ולא רק עלי.

 

ומשהו לגדי ויונית: אתם עלובים

ולאולמרט: לך הביתה

ולנבחרינו: אולי תתעסקו עם דברים אחרים? אולי תבדקו מה קרה במלחמה הזאת? ומה קורה בכלל בבטחון, בעוני, בחברה, ואיך זה שחוואי שירה מתוך הגנה עצמית הולך לכלא ומה קורה במקרים אחרים שהמשטרה לא באה. הכל כאן כל כך מעוות.

 

 

נ.ב. החתרן הבלתי נלאה מחכה לשלל

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/1/2007 07:26   בקטגוריות טלוויזיה, אקטואליה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/1/2007 10:04



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)