לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

האיש הטוב, האיש הרע


- דדיני רע לי

- מה קרה?

- אבא בבית חולים

- מה קרה לו?

- הוא הקיא כל הלילה. הוא הקיא דם ויש לו גם שלשול

- אז יש לו בטח קלקול קיבה. אני בהריון הראשון הקאתי דם ואפילו לא הלכתי לרופא

- דדיני תקחי אותי לאבא, אני לא יודעת להחנות

- בסדר

 

ואז בא אלי האיש הרע ואומר לי. למה היא מבקשת ממך? למה היא לא מבקשת מאחותך? היא כל הזמן עסוקה איתה אבל כשהיא צריכה משהו היא באה אליך. נכון? כשהיא שברה את הרגל למי היא התקשרה? אליך. נכון? מתי זה היה? קצת אחרי שהבת שלה נולדה. את התחננת שהיא תבוא גם אליך והיא לא באה אבל את מיד קמת וטיפלת בה. פראיירית.

את זוכרת את הכבלים?שאבא שלך נתקע עם האוטו ליד הבית הלבן והם ביקרו אצלה אבל ביקשו עזרה ממך? ואת אמרת שאת לא פראיירית שלהם זוכרת מה הם עשו לך? מה הם חשבו שאת מוסכניקית? בסוף הסתבר שהתקלה בכלל לא היתה קשורה בכבלים אך הם המשיכו להתעלל בך בגלל שהיית חייבת לבוא.

את זוכרת את השכנה שלהם? היה להם פנצ'ר בגלגל אז ישר היא התקשרה אליך ולא ידעת אפילו מה היא רוצה?

את זוכרת את הבת דודה? הם ביקשו ממך לחכות לה אצלם בבית כי הם הלכו לבדיקות. כשהם צריכים משהו פתאום את קיימת בשבילם. מה אמרת להם אז? תבקשו מהבת השניה שלכם. מה ענו לך? היא לא יכולה היא עובדת. כאילו שאת צריכה להתחשב בזה אחרי מה שהיא עשתה לך.

את זוכרת שהאפרוחון היה מאושפז פעמיים והם לא באו לבקר? ושסוסון עבר טיפולים בבי"ח במחלת העור שלו הם גם לא באו לבקר. מה הם אמרו? שהוא לא סובל ממחלה מסוכנת לכן אין צורך לבקר אותו.

וכשאת אמרת צפוף לי בבית מה הם עשו? קנו לאחותך דירה והעלימו את זה ממך הרבה זמן .

ביקשת מהם עזרה אי פעם הם עזרו לך? תראי איך הם מתעלמים מהתאונה של סוסון.

ומה היה במלחמה? שכחת? ועוד ועוד....

אז מה קורה? כשאמא עושה לך פיפס את מיד קופצת?

אולי יש לו וירוס? אולי זה מידבק? אולי תדביקי את הילדים שלך?

 

- אמא, את יודעת מה? חשבתי על זה, אולי זה מידבק

- כן, נכון, אולי זה מידבק...אני אקח מונית

- טוב, יופי.

 

 

 

 

 

9000 כניסות

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/2/2007 15:17  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/2/2007 22:07



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)