לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

האיש הרע מדבר


מה היא בכלל מבקשת ממני דברים?

מה היא מתפנקת אצלי?

האם אי פעם התפנקתי אצלה?

האם אי פעם יכולתי לשים את ראשי על כתפה?

קשה לי, האם זה מעניין אותה בכלל?

כל כך מהר היא שוכחת? והיא חושבת שאני שכחתי?

היא חושבת ששכחתי איך היא ידעה שאחותי רוצה לפטר אותי ושתקה?

ולא היה איכפת לה שאשאר בלי פת לחם? כשאני מטופלת בילד פגוע ותינוק?

היא חושבת ששכחתי איך היא התעלמה מתלונותי ומכאבי?

היא חושבת ששכחתי איך היא מחקה אותי ואת ילדי כאשר הבת שלה נולדה?

היא חושבת ששכחתי איך היא קנתה לאחותי דירה בהסתר?

היא חושבת ששכחתי איך בנו לאחותי עסק בהסתר?

ומה היה במלחמה?

זה היה רק עכשיו והיא כבר מתלוננת לי שכואב לה פה וכואב לה שם.

 

ואיך היא מגיבה כאשר אני מתלוננת?

אמא קשה לי

אז מה אני יכולה לעשות

אמא קשה לי עם סוסון

סוסון הוא ילד נהדר

אמא יש לי לחץ דם גבוה

גם לי יש

אמא צפוף לי

מה אפשר לעשות...

 

ואיך היא מגיבה כשאחותי מתלוננת?

אמא קשה לי

אני כבר באה ממלה

אמא הבנצעיר שלי מעצבן אותי

הוא ילד נוראי

אמא כואבת לי הבטן

אז בואי אלי לנוח או שאבוא אליך

 

ומה קורה כשאני מבקשת ממנה משהו?

לא!!!!!!!!!!!!!!!!!

ומה קורה כשהיא מבקשת ממנה משהו?

יוסל, תקח אותה, תסיע אותה, בוא נלך אליה וכו

אבל היא אומרת שאנחנו אותו הדבר בשבילה

 

אני כבר לא מבקשת ממנה כלום

בשנה שעברה עברתי ניתוח לבד. איש מהם לא היה לצדי. 

אבל כשלה כואב או שהיא צריכה משהו היא באה אלי.

 

רתחתי , זעמתי, תכננתי ואז...טלפון.

קולה רועד מזעם כאילו גילתה את האתר הזה

למה את לא באה לבקר את אבא הוא חזר מבית חולים והוא לא מדבק

אמא מה את רוצה ממני? מה את חושבת ששכחתי הכל? את חושבת ששכחתי מה עשית לי במלחמה? את חושבת ששכחתי שבכיתי לך שנים שצפוף לי אמרת לי שאין לך כסף ובסוף קנית לה דירה? ולי עדיין צפוף? מה את בכלל באה אלי בטענות. כל מה שאני עושה בשבילך זה מעל ומעבר.

 

היא לא יודעת שאבא שכח את קולי ואת מס הטלפון שלי כאשר התקשרתי להתעניין בשלומו, אך הוא זוכר איפה נמצא כל דבר בביתה של אחותי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/2/2007 07:01  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/2/2007 00:29



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)