לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מלכודת דבש


לא היו לי חיים טובים בבית הורי.

תמיד חלמתי שכשאגדל אלך הכי רחוק מהם. אתחתן, יהיו לי חיים טובים עם בעלי ואשכח מהם.

ובאמת גדלתי.

בצבא הלכתי לשרת הכי רחוק שאפשר, אך לא יותר מדי רחוק.

גם ללמוד הלכתי רחוק, אבל לא הכי רחוק שאפשר.

את בעלי הכרתי במהלך הלימודים וכשהוא עשה תואר שני ודוקטורט הלכתי עוד יותר רחוק.

אבל כשהייתי נשואה שכחתי. שכחתי עד כמה היה לי רע בבית הורי, שכחתי שבעצם רציתי להתרחק ורציתי להתקרב מחדש.

בעלי בינתיים סיים דוקטורט ויצא לפוסט.

היתה לי התלבטות קשה אם להצטרף אליו לפוסט או לחזור לגור בקרבת הורי ואחותי.

יצאתי איתו לפוסט. לארהב אבל כוח בלתי מוסבר קרא לי לחיות בארץ.

בסוף עזבתי אותו וחזרתי.

ואז ראיתי שהארץ לא ככ ורודה בשבילי, הורי ואחותי זה לא מציאה גדולה כאשר גרים בקרבתם. הם טובים כשהם רחוקים, וחזרתי לארהב.

הוא לא קבל אותי ככ בעלי היקר, גם קרתה התאונה בדרך והיה מאוד מאוד לא נעים בלשון המעטה.

חזרתי לארץ והפעם זה סופי.

ולאן חזרתי?

למלכודת.

הכתובת היתה כל הזמן על הקיר. רק אני... לא ראיתי אותה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/2/2007 08:44  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/2/2007 13:02



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)