לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

ערבוביה


נולדה מחדש

 

אתמול התרגשתי. באמת. עשתה לי את זה הרקדנית עדי.

היא היתה המודחת הראשונה בתוכנית נולד לרקוד.

והיא עלתה לגמר.

אותי מרגשת הקיצוניות הזאת. כי אם היא היתה המודחת הראשונה קרוב לודאי שהיא היתה הרקדנית הכי גרועה. וזה נורא מעליב להיות הראשון שעף הביתה.

היתה רקדנית אחרת שנעלבה מההדחה ולא ניסתה שנית.

עדי לא נעלבה, היא ניסתה, היא חזרה ובגדול. בענק.


אסתרינה

 

נמאס לי קצת מהתופעה הזאת. מישהו מועמד, מישהו נבחר, ואז יוצאות כל ציפורי הטרף לבדוק בציציותיו ולהטיל בו דופי. מובן שיש בו דופי. בכל אחד יש דופי. גם אם יחפרו אצלי ימצאו כל מיני דברים. רק שאני לא מועמדת לשום דבר. לא משרה פרטית ולא משרה ציבורית.

פתאום מגלים כל מיני דברים. לאסתרינה אין תואר שני, מיצנע שכחתי כבר מה הוא עשה אך כשהיה מועמד לראשות העבודה, או שכבר נבחר הזמין לו פואד מתנגדו חקירה פרטית והוא מצא משהו, איזו מעילה קטנה ,טובת הנאה, מינוי שלא במקומו.

בשנים האחרונות אין אחד שלא מוציאים לו את הקרביים אם יש כאן עניין לציבור אם לאו. נתניהו שקיבל משהו במתנה עזר וייצמן, רוני בראון, אריק שרון, אהוד ברק, נשיאינו, צחי הנגבי, ראש ממשלתנו. כולם כולם סרחו באיזה שלב במהלך חייהם. כולם תחת חקירה. שרה נתניהו פיטרה את המטפלת שלה כי היא שרפה מרק.

ואני אומרת די!!! נמאס. זה ממש לא מעניין אותי.

לא מעניין אותי אם נתניהו קיבל איזה אגרטל מאיזה קבלן הזוי, לא מעניין אותי אם הרב מצגר שהה בבית מלון בחינם, לא מעניין אותי שלאולמרט יש איזה פרויקט נדלן, לא מעניין אותי את מי עייזר זיין במהלך חייו, לא מעניין אותי שרמון נתן נשיקה לאיזו חיילת שפלירטטה איתו, לא מעניין אותי שלבנים של אריק שרון יש אי יווני. לא מעניינים אותי מינויים פוליטיים. גם לא מעניין אותי איזה תואר יש לאסתרינה מעניין אותי דבר אחד. שימלאו את תפקידיהם כראוי. מעניין אותי שאת משרד הביטחון מאייש אדם לא ראוי שלא מבין שום דבר בביטחון והביא אותנו למלחמה העלובה ההיא. מעניין אותי שראש הממשלה שהביא אותנו למלחמה ההיא עדיין מכהן, מעניין אותי שהמשטרה לא מתפקדת, מעניין אותי שאדם כמו שי דרומי נענש כי אף אחד חוץ ממנו לא עצר את הגניבות ממשקו.

אולי באמת , שיבדקו בציציות של עובד ציבור לפני שהוא נעשה מועמד. כך לא יגידו שהנשיא תמיד היה כזה. כי אם הוא תמיד היה אנס סדרתי למה הוא מונה לנשיא? אולי צריך לצאת איזה חוק שיגביל חקירות עובדי ציבור מכהנים. שלא יערכו חקירות על עברם כאשר הם כבר נבחרו לתפקיד. זה גם מפריע לתפקד וזה גם לא רלוונטי. אם יש משהו לא תקין בעברם אפשר וצריך לחקור לפני שהתמנו לתפקיד וברגע שהתמנו לחקור רק אם הם מנצלים לרעה את תפקידם במהלך כהונתם באופן גורף או לא ממלאים אותו כראוי.

את זה קיבלתי היום במייל. מומלץ להסתכל במצגת


מישהו זוכר שהיום י"א באדר?

האם זה היה באמת אירוע ככ חשוב שזכה בעבר לאיזכור ככ נרחב ונכתבו עליו ככ הרבה שירים?


ולסיום אולגה - החתולה המעופפת

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/3/2007 07:14   בקטגוריות טלוויזיה, אקטואליה, חתולים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/3/2007 14:56



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)