לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

יש משהו באויר


יש משהו באויר אני מרגישה את זה.

ההתנהגות של אימי אומרת הכל. בדיוק עפי המעגל שציירתי, עכשיו רק צריך להתכונן למתקפה שלה. היה קצת שקט אבל לא בטוח שהיא ישבה בשקט כל הזמן. יש משהו באויר ויש סימנים שמשהו קורה מתחת לפני השטח.

אמא מזמינה אותנו השנה לסדר פסח.

אנחנו נהיה בליל הסדר ואילו אחותי תהיה שבוע אחרי זה.

מה קרה שאמא מוותרת על נוכחותה של אחותי בליל הסדר?

איפה היא תהיה? אני שואלת

זה לא חשוב. היא לא מספרת לי כמו שאת לא מספרת לי כלום.

הופה היא כבר מתחילה להאשים

למה אני לא מספרת לך כלום? בשנה שעברה סיפרתי לך איפה הייתי.

לא נכון

כן סיפרתי לך. הייתי בחוף התמרים בעכו וזה היה נפלא הייתי הולכת לשם גם השנה.

אה, כן, נכון. סיפרת לי.

אז למה את סתם מדברת? נו, איפה היא תהיה?

אולי אצל ימימה, אני לא יודעת.

ימימה...זו החברה שארחה אותה במלחמה והיא 'ברחה' ממנה. מה קרה הן שוב חברות?

...אני עוד לא יודעת מה קורה. אבל תחושת בטן אומרת לי שהשקט הוא רק מצדי. אני לא מאמינה שהיא הולכת לימימה. היא שוב מסתירה ממני משהו. אולי זה לא עניין שלי איפה היא תהיה אבל יש משהו שאמא ממתיקה איתה סוד ואני לא אוהבת את זה. ואני לא אוהבת שלוקח קצת זמן עד שאני קולטת את זה כי לרוב אני מאמינה למה שאומרים לי אפילו אם שיקרו לי אלף פעם.

מה קורה עכשיו? מה מסתירים ממני?

 

נ.ב היא עוקבת אחרי. עליתי עליה.

 

 

היא נסעה לתאילנד אבל על כך נודע רק אחרי שנה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/3/2007 08:59  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - ב-29/3/2007 15:08



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)