לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

ריקודי עם


שנים רבות רקדתי ריקודי עם. אתמול רציתי לכתוב על זה משהו אך נגמרו לי המילים. איך אפשר לסכם 20 שנה בפוסט אחד? 20 שנה עם ככ הרבה אירועים וככ הרבה חשיבות?

מה עורר את  כל העניין הזה?

בשבת נסענו לחוף הים. היה שם חוג לריקודי עם. התיישבתי במסעדה הסמוכה וברגע שהיה ריקוד שאני יודעת קמתי ורקדתי. זה שנים שאיני רוקדת עוד. מאז חזרתי ארצה. איכשהו לא השתלבתי. היה באמת נחמד בשבת. חוף ים , מסעדה, ריקודים מה צריך יותר מזה? ובכל זאת היה משהו שהעיב. ואני שואלת את עצמי איזה מן בנאדם אני? למה תמיד אני מוצאת רע בכל דבר וזה הורס את כל הטוב?

כן, שוב פגשתי את הגורילה ושוב אותה שאלה: מה שלום אחותך? (הוא לא היחיד ששאל אותי את השאלה הזאת השבוע וזה משגע אותי) עניתי : לא יודעת , אנחנו לא בקשר אנחנו ברוגז מסוכסכות, בית משפט הכל אני לא חברה שלה יותר. אבל היא חברה שלי. כך הוא אמר.

זה הכניס לי לראש הרבה מחשבות. מה פתאום היא חברה שלו? הוא שלי. אני רקדתי איתו....עכשיו היא רוקדת. יש לה את החברות שלה. מה היא עושה עם החברים שלי? הם לא שלי אמנם, הם הזכרון הטוב שלי. מה היא עושה שם בכלל? היא חזרה לרקוד לא מזמן. הוא פוגש אותה יותר מאשר אותי. למה הוא שואל אותי מה שלומה? הוא יודע יותר טוב ממני. מה הוא באמת יודע? מה היא מספרת עלי בחוגים שלי? מי יודע איך היא מלכלכת עלי....

 

....התחלתי לרקוד ריקודי עם ברצינות כשהייתי סטודנטית לאומנות דווקא. לקחתי את החוג הזה כספורט חובה של האוניברסיטה. הכרתי שם מישהו ויחד איתו הלכנו לרקוד בחוג יותר רציני. בתום שנת הלימודים כבר הייתי בחוג למתקדמים. נפרדתי מההוא, הלכתי לחוג עם חברה מצאתי לי שם בנזוג אחר מהמובילים. וכך גמני הגעתי לצוות המוביל. צירפתי את אחותי לחוג ויחד התחלנו לרכל על החברה. כך אם אני לא טועה התחילה החברות הטובה ביני ובין אחותי. שם בריקודי עם. עד אז היא היתה בעולם שלה ואני הייתי בעולם שלי ולפעמים היינו 'נפגשות'.

היינו הולכות יחד רוקדות יחד משתוללות יחד צוחקות יחד ומרכלות יחד...

 

...שנים חלפו. שתינו הפסקנו לרקוד, אני כאמור חזרתי ארצה ולא השתלבתי ולא היה לי כבר חשק להתחיל שוב מחדש וזאת למרות שבארהב רקדתי כל השנים, היא התחתנה בשנית ולא הסתובבה יותר בחוגים... היא גם ידעה לומר שריקודי עם זה איכס... אבל כאשר היא התגרשה היא הציעה לי מספר פעמים לחזור לרקוד ואיכשהו זה לא יצא. היא ביקשה ממני מידע על חוגים והסכמנו שאם מישהי מאיתנו תתחיל ללכת לאיזה חוג היא תיידע את השניה ונלך יחד.....אבל הסתבר לי שהיא הולכת לבד....כך , לפני שנה ומשהו, קצת לפני שהפסקנו לדבר, באקראי, באיזו ארוחת בוקר הזויה אצל אמא, היא התקשרה כמו כל יום ואני שמעתי את אמא: איך היה בריקודי עם ביום חמישי?

 

 

***

 

יללה נעזוב זה.

 

יש לה היום יומולדת

היא קוראת לזה ממולדת

היא חוגגת לכולם

היא ביקשה שיחגגו גם לה

מסיבת הפתעה היא ביקשה

אני לא יודעת אם לזה היא התכוונה

מזל טוב שלגיה.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/3/2007 08:41   בקטגוריות זה הכל בשבילך, הבה נצא במחול  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/3/2007 22:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)