לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

איך ידעתי?...


לא עבר זמן ונפתרה התעלומה. אני כבר יודעת מה יש באויר או לפחות אני חושבת שאני יודעת.

שלשום מתקשר אלי הקורמורן. די היא כבר לא קורמורן. עכשיו היא שוב אמא. מה היא רוצה?

- דפנה, לא' יש יומולדת ואנחנו חוגגים לו בשבת (א' זה הבן הגדול שלה)

- אמא אנחנו גמרנו עם ימי הולדת . זה נגמר!!

- אבל זה של א'. הוא עשה לך משהו?

- הוא לא עשה לי כלום. הוא רק הבן שלה.

- לא זה לא בשבילך. אני רוצה להפתיע אותו. הוא מאוד אוהב את החייזרון. אני רוצה שהילדים שלך יהיו בחגיגה

- אמא!!!! אנחנו גמרנו עם זה. לא!לא!לא!

- אבל הוא הגיע לגיל חשוב, רק הילדים...

- אמא תקשיבי. היא פתחה לי תיק במשטרה, היא עשתה לי רישום פלילי, היא לכלכה את השם שלי על כלום, היא אסרה עלי לשאת נשק וכל זאת בגלל שהדודה סיפרה לי שהיא היתה במרכז במלחמה. מה את רוצה עכשיו? עוד מילה אחת אני לא באה לליל הסדר. אנחנו גמרנו. את מבינה? גמרנו! אין לי אחות, אין לה ילדים ולא מעניין אותי מה קורה לה או לילדים שלה. גמרנו! במקום שהיא תעזור לי להמלט במלחמה היא דאגה שלא יהיה לי ולילדים לאן ללכת בשבילי זה נסיון לרצח. ובסוף לי יש תיק במשטרה ואת עזרת לה. את רוצה חגיגות? את רוצה ימי הולדת? אוקיי. שהיא תלך למשטרה, לבית המשפט ולמשרד הפנים ותאמר שהיא העלילה עלי סתם תמחוק את כל הרישומים ותפצה אותי על כך. עד אז אני לא מכירה לא אותה ולא את ילדיה. ותעשי לי טובה. אם את רוצה שאבוא לליל הסדר את לא מדברת עליה יותר. ברור? ואני מבקשת גם בליל הסדר לא להזכיר אותה לא לדבר עליה ולא על הילדים שלה. היא לא קיימת בשבילי. מילה אחת עליה אני קמה והולכת.

 

חושבים שהיא נרגעה?

אתמול סוסון ביקר אצלה והיא אמרה

"סוסון תתקשר לא' לברך אותו ליומולדת"

 

נראה לי שאני באמת צריכה להזמין מקום בחוף התמרים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/3/2007 06:33   בקטגוריות יומולדת  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/3/2007 09:00



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)