לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

פסח - מכה שכן כתובה בתורה


חג הפסח מתקרב ורף המתיחות עולה. אצלינו במשפחה זה איכסה כל השנה אבל בפסח זה השיא. לפעמים אני חושבת שכבר הגענו לשיא אבל כל שיא נועד להשבר.

 

אתמול התחיל חופש פסח. אפילו לא ידעתי מזה ולא התכוננתי לזה. יש איזה נתק ביני ובין הבצפר של הבן וכנראה גם עם הבן עצמו. חבל. אולי הייתי מתכננת משהו. לא שזה משנה הרבה. סהכ הוא רוב היום ישן או במחשב או לא בבית. לא מבינה למה עושים נקיון פסח דווקא כשהילדים בבית. לפחות לקחתי פטור מנקיון פסח. רק זה חסר לי.

 

יש את היומולדת הזה של א'. חשבתי שהשנה לפחות יפטרו אותי מכל העניינים האלה שהרי היחסים ביני ובין אחותי ידועים. ובכל זאת ההתנהגות של אמי מכניסה אותי למתח. למה היא לא מניחה לי כבר עם הימי הולדת האלה של הבנים של אחותי. די כבר עם זה. אבל זה עושה לי איכס על הנשמה. 

 

אין מקום בחוף התמרים רק לארוחת ליל סדר. יש מקום ללינה. זה 3 ימים מינימום וזה כבר עסק של 4000 שח לפחות. כנראה שנגזר עלי בכז לחגוג עם הורי היקרים עם כל המיאוס שבזה.

 

ה-x מגיע לפסח. שנה וחצי הוא לא היה כאן. כל פעם שהוא בא יש צרות. השנה הוא בא לליל הסדר וסוסון כבר רוצה לחגוג עם משפחתו. ואללה יופי. נשאר רק 4 אצל הורי. אני לא מסכימה כמובן. הוא לא דיבר איתי על זה והוא לא יכול לבוא סתם ככה לומר איך בין דו ועכשיו כולם עושים את מה שאני רוצה.

 

לסוסון יש בקרוב יומולדת 25. אני משתדלת לא לעשות עניין מיומולדת אבל כנראה גמני בקטע. זה יוצא לו בערב יום השואה. ממש תענוג.

 

אמא נתנה לו מתנה. קלאבוטל. כן. אנחנו יוצאים בערב יום השואה לקלאבוטל. מה נעשה שם אני לא יודעת. אולי נברח לטאבה. שמחה דוחה עצב כך אומרים ואני אוכלת אותה מספיק מעצם היותי בת לניצולת שואה. (מתנצלת. הא? למה מי אוהב את יום השואה. שיקום)

 

הבן הצעיר הצטרף לאחרונה ללימודי תיאטרון בבית הספר. יש לו המון השלמות מתחילת השנה וכן הוא אמור להשתתף בהצגת בית הספר לכבוד יום השואה. אבל אנחנו יוצאים לקלאבוטל בערב יום השואה. אני שונאת שהוא מפיל עלי פצצות כאלה. הוא תמיד עושה את זה. אני מתכננת משהו והוא בא עם התוכניות שלו. ומה עם היומולדת של סוסון? אנחנו ניסע לאילת בלעדיו ונחגוג בלעדיו? או שכולנו לא ניסע כי זה יום השואה וניסע ונחגוג בתאריך אחר? ובכז אנחנו כועסים על הבחור שהפיל עלינו את הפצצה הזאת. סוסון כבר מחפש נקמה.

 

 

 ואני, אנא אני באה????

 

 

 

בינתיים מניתי כאן 7 מכות בנוסף לדצח עדש באחב. או 8 או 10. ויש עוד.

 

 

 אני צריכה לצעוק כמו סופי כדי לקבל תגובות על הקטע הזה?

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/3/2007 12:15   בקטגוריות חגים, פסח  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/3/2007 23:50



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)