לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

תשובות לשאלון השבועי


אם את רואה שקית אוכל זרוקה על הרצפה ברחוב, מה תעשי? תרימי אותה, תתעלמי ממנה?
אני אזרוק אותה לפח הזבל הקרוב

ראית בגן ילדים ילד שנפל מנדנדה וקיבל מכה. האם תעזרי לו?
בטח

ברחוב נתקלת בנהג שעשה עבירה חמורה, האם תדווחי עליו למישהו, תרשמי את מספר הרכב, או תתעלמי?
אם אתפוס אותו אהרוג אותו ממכות

מוכרת בחנות החזירה לך יותר עודף ממה שמגיע לך. תשימי בכיס ותסתלקי במהירות, או תחזירי לה?
אסתלק במהירות האור.

מצאת שטר של 100 שקלים ברחוב. האם תחפשי את הבעלים?
מצאתי את הבעלים. אני.

ובהמשך לשאלה הקודמת - במידה ומצאת ארנק עם מסמכים וגם כסף - מה תעשי?
אם יש שם פרטים מזהים אתקשר לבעל הארנק ואודיע לו שמצאתי אותו. אחזיר את הכל כולל הכסף בלי לקחת שום הטבה.

קראת שאלון שלא מוצא חן בעינייך. האם תעני עליו או לא?
אני חייבת כאן משהו?

האם את נוהגת לתת צדקה למקבצי נדבות?
לא

אמא אמרה לך לסדר את הבית, אבל קבעת עם חברים עכשיו. האם תתקשרי לדחות את הפגישה, או תתחמקי בשקט מהבית?
אמא כבר מזמן לא אומרת לי לסדר את הבית.
אבל בזמנו אם נתקלתי בבעיה כזאת הייתי אומרת אמא אני הולכת.... היא בכלל לא בקשה ממני לסדר בעצם. אפ פעם לא סידרתי. זה היה התפקיד שלה.

 

 

 

 

ובאותו עניין

זוכרים את העליהום על זרובבלה?

סהכ היא עשתה מצווה.

עצרו את הסבתא הזאת ששלחה את הערבצ'יקים הקטנים לקבץ נדבות בואדי ערה..

עכשיו הם כבר לא מתרוצצים בין גלגלי המכוניות בימים גשומים כאשר אין כסות לגופם

כל הסמולנים הקטנים צריכים לבקש ממנה סליחה.

כל הסמולנים שותקים.

 



 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/3/2007 08:08   בקטגוריות שאלונים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coy ב-29/4/2007 11:14



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)