לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

מילניום


אני חוזרת לסיפור שלי. אני מספרת אותו בקפיצות כדי לא להתחבר אליו רגשית יותר מידי.

אנחנו עכשיו במילניום. החלטתי לצאת ללונדון ולא לספר לאפאחד אפילו לא לילדים שנסעו איתי. כדי שזה לא ידלוף. לא רציתי שהורי ידעו שאני נוסעת. רציתי להעלם להם כך סתם. במשך זמן רב תכננתי את הטיול הזה מתחת לאפם של הילדים. קניתי כרטיסי טיסה, הזמנתי מלון, ארזתי מזוודות והחבאתי אותן רק אמרתי, יש לכם הפתעה לקראת המילניום.

מי שזוכר היטב בכל העולם דיברו על חגיגות. אצלינו דיברו על באג 2000 . בכל העולם חשבו איזה זיקוקים מטורפים יאירו את שמי הלילה, בארצינו דיברו על כל מיני חששות מהתגשמות נבואתו של נוסטרדמוס עד קריסת כל המערכות בגלל החלפת קידומת. לי נמאס מהשטויות האלה. החלטתי לחגוג באמת והפור נפל דווקא על לונדון מתוך אינפורמציה בעיתון ששם הולכים להיות הזיקוקים הכי יפים.

אבל למה לא סיפרתי על זה לאיש? מה היה הסוד הגדול?

זה כמובן קשור במשפחתי היקרה אך מטעמי עריכה לא אספר את הסיפור. רציתי להעניש אותם להעלם להם כך סתם פתאום להדאיג אותם. הוא מסופר כאן

לקראת הנסיעה הוצאתי את המזוודות מהמחבוא המונית הגיעה.... סוסון למרבה הפלא לא היה ככ מבסוט. הוא אמנם פריק של נסיעות אבל הוא רצה לראות איזה משחק כדורגל שנראה לו יותר חשוב מלונדון והזיקוקים של המילניום.

גם על הטיול עצמו לא אספר בפוסט הזה או בכלל. זה לא רלוונטי. בגדול היינו שם שבוע, היינו כמעט בכל מקום מעניין, עשינו seight seeing (אני לא בטוחה שכך כותבים את זה) עם האוטובוס קומותיים האדום,בזכות זה נכנסנו למאדאם טוסו בלי תור ושטנו על התיימז, ראיתי את CATS , את הביג בן את סט. פול, הזיקוקים היו קצת מאכזבים. היתה צפיפות נוראה על גדות התיימז שם הופרחו הזיקוקים, צפיפות שלא ראיתי כמוה מעולם, מזל שאפאחד לא מת זה היה יכול לקרות בקלות, ואי אפשר היה להשתמש ב tube בגלל הצפיפות. התקשורת עסקה בחגיגות ברחבי בריטניה דבר שלא עניין אותי במיוחד. אותו רגע רציתי להיות בארץ.

בגדול הטיול היה כיפי. הנה סיפרתי

 

כשחזרנו ארצה הסתבר שהורי ידעו על הנסיעה. איך הם ידעו? מי סיפר להם?

העוזרת. לא שמרתי את זה בסוד מפניה. לא חשבתי שיש לה איזה ערוץ תקשורת עם ההורים שלי.

היא עשתה עלי עבודת מחקר. ביררה את שם משפחתי הקודם. חיפשה בספר הטלפונים, עד היום אין לי מושג איך היא הגיעה דווקא להורי, התקשרה וסיפרה להם שנסענו ללונדון.

למה סיפרת להם?! שאלתי. אחרי כל מה שסיפרתי לך עליהם למה סיפרת להם? הרי ידעת שאני רוצה להעניש אותם? איך בכלל הגעת אליהם?

פחדתי שהם ימותו ענתה לי.

הם לא היו מתים בגללי. 10000 שח הוצאתי על זה ואת הרסת לי הכול. איך את מעיזה?

היא ברחה כל עוד נפשה בה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/5/2007 07:52   בקטגוריות עוזרות ומטפלות, טיולים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-5/5/2007 02:10



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)