לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

על כוס קפה ישר


אני באה אליו פעם בשבוע. הוא מכין לי כוס קפה עם מים חלב ו-2.3 סוכר כמו שאני אוהבת.

אשתו לא בבית. בעבר היא היתה וריח תבשילים היה אופף את כל הבית. עכשיו היא עובדת.

הנוכחות שלה היתה חמה ונעימה. היא תמיד קידמה אותי במאור פנים.

יש להם 2 בנים. אחד מהם פגשתי. חמד של בחור

 

אנחנו לפעמים משוחחים על אותה כוס קפה, לפעמים אין זמן.

אני אוהבת את אותן שיחות.

כל פעם הן נסבות על נושא אחר.

היתה לנו שיחה מעניינת על מה קורה מאחורי הקלעים בימים עמוסים של הופעות

ומה קורה בחיי היומיום של אומנים מסוימים, מה קורה טכנית עד שמופע מסויים עולה לאוויר מיהם האומנים החשובים בחייו ואיפה אנחנו נמצאים על הסקלה ולמה בעצם אין לנו הרבה הופעות בעיקר במועדים חשובים ומתבקשים... ואנחנו עוד משלמים כסף בשביל זה.

היתה לנו שיחה אחרת על המשפחות שלנו.

נו, ברור מה אני סיפרתי. זו הפעם הראשונה אחרי 6 שנים שסיפרתי את זה

אבל שוב מצאתי את עצמי מקשיבה

אני בעצם יותר נהנית להקשיב

כי סהכ מסתבר שאצלי לא הכי גרוע בעולם

וצרת רבים היא באמת חצי נחמה.

ולהרבה אנשים יש סיפורים דומים לשלי במידה זו או אחרת

כמעט כל מי שאני מכירה יש לו סיפור...

 

כך הוא סיפר על סכסוכים ומריבות וניתוקים

 

רק שאשתו הופיעה

כעסה שאני תופסת לה את החניה אחרי יום עבודה.

השבוע היא כבר כן היתה בבית

איכשהו יותר נוח לי ככה, כשהיא בבית.

נניח. 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/5/2007 20:41   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ישר בעיניים*-* ב-19/5/2007 21:13



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)