לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

פרוייקט האוהבים


 

 

החיים שלי חרא. החיים שלי בזבל. איך אכתוב מה טוב לי בחיים. לי? לי טוב בחיים????

אבל אם אחשוב טיפונת...אולי אמצא משהו....

חסר לי משהו בחיים?

לא ממש.

גידלתי לבד 2 בנים לתפארת מדינת ישראל

אני לא עובדת אבל אין לי מחסור, ישלי כל דבר שאני צריכה חוץ מבית יותר גדול

אני נראית די בסדר יחסית לגילי המופלג.

אני נוסעת לחו"ל פעם בשנה לפחות ואני מארגנת טיולים נפלאים בעצמי

אני יודעת לעשות המון דברים כמו לשיר לרקוד לצייר לצלם

ישלי חוש טכני לא רע

כמעט כל מה שאני עושה אני עושה טוב אם אני כבר עושה

יש לי כמה חברות טובות כולל כאן בישרא

ישלי גם כמה חברים טובים

ישלי כוחות להתגבר על קשיים

אני נהנית מהים, מהשמש, מהמזג אויר של עכשיו, מנופי ארצינו מנופי חו"ל ומהנוף הנשקף מביתי

ישלי עוד כוחות שאני לא יודעת אותם ולאט לאט מגלה. גיליתי לאחרונה על עצמי דברים שלא ידעתי

גם אם המצב על הפנים אני יודעת שבסוף זה יסתדר

למרות גילי המופלג אני חושבת שיש לי ראש צעיר

אני בנאדם ישר וישיר פחות או יותר

ישלי יכולת השרדות

אני דווקא כן יודעת להוציא דברים טובים מתוך דברים רעים. קחו למשל את המלחמה האחרונה. אמנם היא היתה נוראה, וגם המשפחה שלי נהגה בצורה נוראה אבל ברחתי לאיריס ומתוך זה נוצר קשר נהדר שספק אם היה נוצר לולא המלחמה. אתמול היינו יחד בפיקניק. יש עוד כמה וכמה דברים נוראים שעברו בחיי והוצאתי מהם את הטוב אבל זה כבר שווה פוסט אחד או שניים.

ישלי 2 גברים שעושים לי טוב (לא מה שאתם חושבים)

יש עוד כמה שרוצים לעשות לי טוב (כן מה שאתם חושבים)

יש אנשים שמעריכים אותי ואת פועלי

היום אמרו לי שיש לי ראיה אנליטית ויכולת לנתח מצבים. אני רואה כמה מהלכים קדימה.

אמרו לי שאני בנאדם מעניין

וגם מצחיק

בטח אמצא עוד דברים במשך היום

אז למה אני כל היום מקטרת?

 

עד כאן. הרשימה נסגרה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/5/2007 06:27  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/5/2007 23:21



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)