לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

בן שישים


אם לפני עשרים שנה היו אומרים לי שכך יהיו היחסים בינינו הייתי אומרת: אתם מטורפים.

לפני 20 שנה חגגנו לו 60.

עשינו לו מסיבת הפתעה כולנו ביחד. כא תרם את חלקו.

אמא הכינה לו אוכל מתחת לאף. היא גם הזמינה אנשים מתחת לאף.

אחותי היתה אמורה להוציא אותו מהבית לקראת המסיבה.

היא היתה גרה בדירת מרתף עם שותפה והיא קראה לו לתקן איזו מכונת כביסה שכביכול הלכה לעולמה.

המכונה היתה תקינה לחלוטין, הוא בכלל לא ידע מה רוצים ממנו אמר שהוא לא מוצא כלום ורצה כבר לחזור הביתה. אני הייתי שם בדירה

דפנה מה לעשות? שאלה אחותי ביאוש.

תעשי קפה.

זה הכל?

כן, תעשי קפה אמרתי לך.

היא הכינה לי קפה ואני יכולה לשבת על אותה כוס קפה יום שלם.

הוא התחיל להתעצבן. מה פתאום קפה? שוב קפה? כמה זמן את שותה?

שתיתי לאט לאט כהרגלי והוא השתגע

אמא התקשרה להודיע שהכל מוכן, האוכל על השולחן והאורחים כבר שם.

זהו סיימתי את הקפה

נסענו לבית הורי כולנו.

הוא נכנס הביתה לא לבוש ולא מגולח וכשראה אותם אמר: אוי.

כן, היו ימים

היו ימים

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/5/2007 10:36  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/5/2007 13:26



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)