לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

אותי זה מצחיק


באחד משיטוטי בבלוגוספירה מצאתי את הפוסט הזה (אך, אי אפשר לסמוך על אנשים)

אמרתי לעצמי וואלה. טלפתיה. בואו ננסה את זה.

מי אני רוצה שיתקשר אלי?

יש! אלכס, אלכס שלנו. סתם ככה. בא לי.

התישבתי בפינה וחשבתי על אלכס.

דמיינתי אותו מרים את השפופ

מחייג את מס הטל' שלי.

זהו עכשיו נראה אם זה עובד.

והלכתי לישון.

באמצע שנתי העריבה אני שומעת: אמא ! טלפון! אלכס!

וואוו זה עבד.!!!

 

'כן, סאשקה, מה קורה?'

'לא סתם, לא צריך להבהל, תביאי מחר צ'קים לחודשים מאי יוני ויולי'

הולי שיט.

 

***

 

הביצית והזרע (גם זה מצחיק אותי)

 

חדשות: קיים חשש שביציות שהופרו במהלך הפריה חוץ גופית הופרו מזרע שהיה במבחנה שלא נשטפה כראוי. זה קרה אצל 3 זוגות. אי לכך יש חשש שההורים יגדלו ילדים לא שלהם.

 

ראשית אם זה לא היה מצחיק זה היה מרגיז. איך זה קרה? שוב לא מנקים מבחנות? מבחנות חד פעמיות זוכות בארצינו הקמצנית לשימוש חוזר? זה יכול לקרות רק כאן! ואיך זה קרה ל-3 זוגות? האם רק מבחנה אחת היתה מזוהמת? לפי חישוב שלי זה לא יתכן. הרי כל זרע של הבעל קיבל מבחנה משלו. אז כמה מבחנות היו מזוהמות?

 

אבל אותי משום מה זה מצחיק

 

במבחנה,

הביצית לזרע: שלום, מי אתה?

הזרע: מה זה משנה , תודי שאני מוצלח מההוא

ביצית: ואללה נכון, בוא אתה אלי ונסדר את הבעל המעפן ההוא.

 

אחרי הגילוי

מירה, אני רוצה להתגרש

למה?

את בגדת בי

לא נכון

אני לא מוכן לגדל ילד לא שלי.

מה אתה חושב, רוני הוא ילד שלך?

 

5 שנים אחרי

אמא, כולם אומרים שרמי דומה לי

נכון, אתה אחשלו.

איך זה יכול להיות?

סיפור ארוך כשתגדל תבין.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/5/2007 07:13   בקטגוריות צחוקים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/5/2007 20:41



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)