לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

המזגן - פרק ג


טכנאי ג או תחת שמן או ביג טוכעס או אאאאאאא כאמור תיקן את המזגן הקטן ואילו במזגן הגדול הוא הפריד את היחידה הפנימית והיחידה החיצונית, חתך איזה צינור וסתם אותו בלולאת נחושת שריתך אליו. את החלק שהוא חתך הוא לקח הביתה.

'מאמא מיה איזו עבודה', הסתכלתי ביאוש. כעבור יומיים הוא בא לבדוק את דליפת הגז ואכן פלא פלאים הוא אמר את מה שאמרו שני קודמיו, שיש דליפת גז מהיחידה הפנימית רק שהם אמרו זאת בלי עבודת ריתוך ובלי לדרוש כסף על העבודה. הוא אמר שהוא צריך להביא סוללה או שיתקן את המקולקלת.

בינתיים המזגן הקטן פעל ואמרתי שזה מספק אותי ואין צורך כרגע בהמשך תיקון המזגן הגדול רק הייתי רוצה שיחבר לי את היחידות בחזרה. הוא אמר שהיחידות צריכות להיות מפורדות להמשך העבודה ושאל : ומה עם כסף על העבודה שבצעתי עד כאן? עניתי: לא היה צורך בה כיוון שאמרת את מה ששני טכנאים אמרו לפניך. הוא אמר שהוא עובד יסודי ולכן הוא לא יכול לסמוך על מה שאני אומרת לו או מה ששני טכנאים אמרו. הוא רוצה להתחיל מההתחלה ולעשות עבודה יסודית. כיוון שאני איני מעוניינת כרגע בהמשך העבודה הוא מבקש ממני לשלם עבורה ואם ארצה להמשיך אותה הוא יבוא

עשיתי חושבים. אמרתי :אולי הוא לא נראה אמין אבל בכז הוא היחידי שהגיע, אזולאי הוא כן אמין. הוא בקש 800 שח על העבודה, בפעם הקודמת ביקש 300 . שילמתי לו 800 והלכתי לישון.

 

לפני יומיים אני קמה בלילה לשירותים ורואה אין אור.  מה זה? הלכתי לארון החשמל וראיתי שקפץ הפיוז. מי מקצר לי את הבית? בדכ צריך לנתק את כל מכשירי החשמל. אני הלכתי ישר לחשוד העיקרי. המזגן הקטן. ניתקתי אותו ויהי אור. בעצם חושך. צריך אם כן שוב לתקן את המזגן הקטן ולהמשיך עם המזגן הגדול.

התקשרתי לביג טוכעס. בקשר למזגן הקטן הוא אמר שלא כדאי לי לתקן, בקשר למזגן הגדול הוא אמר שהוא צריך למצוא סוללה, אין סוללות בגלל שגונבים מתכות אז הוא יבוא לתקן אבל כרגע הוא לא יכול לדבר הוא נמצא בבית חולים עם אשתו , היא בחודש התשיעי ואמורה לעבור ניתוח. הופה... בסרט הזה כבר הייתי. אם בעל מקצוע רוצה להעלם מהשטח תמיד מישהו במשפחה שלו חולה מאוד או נוטה למות. יענו האיש הזה ריתך לי את המזגן הגדול, לקח את הכסף , יותר לא אראה אותו לעולם.

 

חזרתי להתחלה. התקשרתי לענק המזגנים משם הפנו אותי לאלקטרה והתחלנו את שירינו מהתחלה. הפקידה בדקה מה קורה, לפי הרישומים שלה היה אצלי טכנאי בכיר בינואר, הוא רשם שיש לי תקלה במאייד, או ביחידה הפנימית ואני לא רוצה לתקן.  אני לא רוצה לתקן???? כך היה כתוב. לא נכון אמרתי, הוא אמר שהוא לא יכול לתקן את התקלה ושאמצא לעצמי מתקין. אחרי דין ודברים סוכם שהיא שולחת לי שוב טכנאי ואני צריכה לשלם 200 שח כי עברו יותר מ-3 חודשים, הוא יראה מה קורה. אמרתי לה ש-3 טכנאים ראו כבר מה קורה ולכל אחד כבר שילמתי כסף רק כדי שהוא יגיד לי מה קורה, מה עכשיו? שוב אשלם כסף כדי שיגידו לי שהיחידה הפנימית מקולקלת? ושאני צריכה מתקין? בסוף הסכמתי שהיא תשלח טכנאי, כי לא נתקדם אחרת.

הטכנאי הגיע. נקרא לו טכנאי ד' הוא הסתכל בנעשה ואמר: למה הוא לא חיבר לך את היחידות חזרה? ולמה הוא לא מוצא סוללה? יש אצלינו באלקטרה סוללות בשפע. טוב, כדי לעבוד צריך לפרק את ההתקנה ואת זה אני לא עושה. תזמיני מתקין. אבל הזמנתי כבר מתקין וזה מה שהוא עשה. טוב, נעשה את זה מסודר. הוא התקשר ל-2 מתקינים מטעם אלקטרה (אז יש להם מתקינים), אמר שאחד מהם לפחות יחזור אלי. עד הרגע הוא לא חזר.

ושוב אני ישנה בלילה עם חלונות פתוחים עם יתושים ועקיצות, ביום חום אימים וזבובים לאלפים רק שבכיס יש לי פחות כ-2000 שח.

יכולתי כבר לקנות מזגן חדש.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/6/2007 06:46   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-10/6/2007 07:08



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)