לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

המשך מזגנים


במזגנים כמו באהבה. או שאפחד לא בא או שכולם באים בבת אחת.

לפני שבוע ביג טוכעס או טכנאי ג' אמר שהוא יבוא למחרת. בעצם לא הוא, פועל שלו כי אשתו בבית חולים. (כן, בכז הוא הופיע כנגד כל הסיכויים)

בערב התקשר אלי טכנאי ד1 בקש לבוא כבר בערב לראות מה קורה. אמרתי לו תבוא מחר.

למחרת התקשר אלי מישהו אמר לי אני מהמזגנים. כבר לא ידעתי מי זה. כולם נשמעים אותו הדבר.

מסתבר שזה היה טכנאי ד2 . טכנאי ד מאלקטרה אמר ל-2 טכנאים לבוא אלי.

אחריו התקשר טכנאי ג' אמר שהוא בא. לא ידעתי בעצם מי עומד לבוא אלי. טכנאי ג' כעס עלי שדברתי עם טכנאי אחר. איך הוא ידע?

מסתבר שהם מספרים לחברה. אמרתי במזגנים כמו באהבה.

כך שברור מההתחלה שטכנאי ב' סיפר לטכנאי א' אז טכנאי א' החליט לא לבוא ואחרי שהוא כבר החליט כן לבוא טכנאי ג' סיפר לטכנאי א' שהוא היה אצלי ובניגוד לחבריו גם זיין אותי (סליחה, כך נראית לי פעולת הריתוך) וכך הודיעו לי מענק המזגנים שהרומאן ביני ובין טכנאי א' הסתיים סופית, על טכנאי ב' אני לגמרי לא מדברת, זה היה סטוץ קצר ובלתי מחייב.

זהו נשארתי עכשיו רק עם טכנאי ג'. או יותר נכון הפועל שלו. נקרא לו ג1

עם טכנאי ג' דברתי אמנם רק על המזגן הקטן אבל כיוון שחש איום מכיוון טכנאים ד, ד1 וד2 הוא החליט לעשות לעצמו בטחונות. הוא החליט שבמזגן הקטן הוא לא נוגע, אם הוא מקצר כנראה המדחס הלך ולא כדאי לתקן את זה. כלומר הוא לא מתקן את זה. נקודה.

טכנאי ג1 בא אלי שבר את הגבס והוציא את הסוללה. טוב יצא לי לראות מה זה סוללה. זה החלק עם הדפים. כולה. זה כל הסיפור? להוציא סוללה, להכניס חדשה לשבור את הגבס ולשים גבס חדש??

הבחור הוציא את הסוללה. לקח אותה לתיקון. עכשיו גם החיבורים מרותכים ואין לי סוללה.

ביג טוכעס גם דרש עוד 800 שח על מה שהוא עשה או על חשבון מה שיעשה.

התחלתי להתווכח איתו. הוא אמר שהוא לא ימשיך את העבודה אם הוא לא מקבל את הכסף. נתתי לו צ'ק דחוי שכנראה אבטל אותו. זה היה ביום שישי שעבר.

ביום ראשון התקשר אלי טכנאי ד1 אמרתי לו שטכנאי ג היה אצלי אבל שישאר בסטנד ביי

ביום שני התקשרתי לביג טוכעס לשאול על הסוללה שלי. ביג טוכעס החליט לתקן את הסוללה לא להחליף אותה והוא אמר שהוא שם אותה בלחץ למשך יומיים. היומיים עברו. ביג טוכעס אמר שהסוללה לא תקינה , אי אפשר לתקן אותה וצריך למצוא חדשה. אמרתי לו שבאלקטרה יש סוללות והיות שהמזגן שלי הוא מזגן אלקטרה מן הראוי והרצוי שיביא סוללה של אלקטרה שעולה 850 שח. הוא אמר שהוא לא יביא סוללה של אלקטרה כי זוהי סוללה תחליפית והיא לא טובה. שאלתי אותו מה זה בדיוק סוללה תחליפית. אמרתי שאני רוצה סוללה תחליפית העיקר שתהיה כבר סוללה. הוא אמר שהוא לא עובד ולא מוכן לעבוד עם סוללות כאלה. הוא לא יתן על זה אחריות.

ביום רביעי שאלתי אותו מה עם סוללה חדשה הוא אמר שאין לו כרגע ושאחכה בסבלנות. סבלנות? אין לי סבלנות עניתי לו עוד בעדינות שאם יש חמסין אז אין לי סבלנות ואם יש לי יתושים בלילה אז אין לי סבלנות ואם החלונות פתוחים ושומעים את כל הרעשים החל מאוטו זבל דרך אוטובוסים, מכוניות, מסיבות ליליות זיוני שכנים וכלה בקוקוריקו תרנגול (כן גם זה היה באחד הבקרים) אז אין לי סבלנות ולא כדאי לו לחכות שאתפוצץ.

הוא הודיע לי שהוא כבר הלך לחפש סוללה ולא מצא. והוא גם חיפש באלקטרה ואמרו לו שאין סוללה במידה שלי. אחכ הוא שאל מה הדגם של המזגן שלי. נדמה לי שזו הפעם הראשונה שהוא באמת מתכוון לחפש לי סוללה.

 

אתמול גם התקשר אלי טכנאי ד2 ושאל אם אפשר לבוא לראות. אמרתי לו יתכן.

 

המשך יבוא.

 

המשך בא. בבוקר הוא אמר לי שהסוללה תגיע בצהריים. מכייוון שצהריים הגיע בלי הסוללה הלכתי לבדוק למה. יותר נכון החלטתי שאני מביאה את הסוללה. התקשרתי לאלקטרה לשאול מהו בדיוק דגם המזגן שלי אמרו לי EMD850R . משם התקשרתי למחסן החלפים שאלתי אם יש להם סוללה כזאת אמרו לי כן. אבל זה בראשון. התקשרתי למחסן החלפים בחיפה אמרו לי אין, צריך להזמין את זה. זה יהיה בשבוע הבא. הזמנתי סוללה. היא כבר עולה 579 שח. במקום 1400 כלומר 1500 כלומר 2000

הודעתי לאדון ביג טוכעס שיש כאלה סוללות בראשון. הוא חזר לי עם הסיפור הידוע שאין סוללות, פעם היו כמו לחמניות טריות אבל היום בגלל שגונבים מתכות אין סוללות בלה בלה בלה. הוא גם אמר שמה שיש להם זו לא הסוללה המתאימה. אמרתי לו שעפי הנתונים שנתתי להם יש להם את הסוללה. נקודה. היא תגיע בשבוע הבא. הוא אמר שהוא הזמין סוללה אבל היא לא טובה. ודאי שהיא לא טובה. הוא הזמין סוללה לדגם מזגן אחר. ואמר לי שמזגן כמו שיש לי אין.

 

הקיצר איך מתפטרים ממנו?

 

 

***

 

 

ברכות לשמעון פרס על הבחרו לנשיא. סוף סוף אחרי כלכך הרבה מפלות... אני בטוחה שהוא יהיה נשיא ראוי וימלא את תפקידו בצורה מעוררת כבוד בניגוד לקודמו אשר עלה מן העם.

אני תמיד מתרגשת כאשר לוזרים מנצחים

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/6/2007 07:32   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/6/2007 14:01



109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)