לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

זרע הפורענות


היא חזרה ארצה כאשר סוסון היה בן 9 חודשים. אני חושבת שזה היה ביום הולדתי. אני מאוד שמחתי לקראתה. היא היתה עגומה. היא השאירה את בעלה בחו"ל ונראה כי היא לא ממש מאושרת מהצעד הזה. מה אם כן גרם לה לנקוט בו? עד היום אין לי מושג ואני לא בטוחה אם לה יש מושג.

מרגע שחזרה היא התחילה להתדרדר. היא ניסתה כוחה בהקמת עסק וזה לא צלח. היא ישבה במשרד שעות ואף לקוח לא הגיע. בסוף סגרה אותו. היא התגוררה תחילה בדירת בעלה אך במשך הזמן היא התגרשה ממנו. היא היתה בארץ הוא בחו"ל. היא היתה נוסעת לבקר אותו מידי פעם. באחת הפעמים גמני באתי לבקר שם והתגלעו בינינו ויכוחים פוליטיים בעיקר שלא ייחסתי להם חשיבות מרובה. אמא ידעה לומר שבעלה קיבל אותי לא יפה, כאשר שניהם לא היו זוכים בפרס האירוח.

האירוע שסתם את הגולל על נישואיהם היתה חופשת סקי שבה היא שברה את הרגל והוא לא התייחס אליה בכלל. היא חזרה ארצה מהחופשה כשכל רגלה מגובסת. במהלך החופשה הזאת היא הכירה מישהו שהתייחס אליה יותר יפה מבעלה וכך נוצר המצב שהיה לה בעל בחו"ל וחבר בארץ.

לאחר המקרה הזה היא עזבה את בית הבעל והלכה לגור בבית הדודים מגרמניה שהיה עומד ריק רוב הזמן. המגורים ניתנו לה בחינם. היא החלה בהליכי גירושין ובמקביל היתה נוסעת לחבר החדש שלה שבדרום הארץ. כל חברותיה הטובות תפסו טרמפ על זה שיש לה חבר בעיר הדרומית. הוא גם היה בא אליה לביתה החדש. הוא היה חסר צורה אך נשא אותה על כפיים. אחרי שהיא התגרשה הוא רצה להתחתן, היא לא היתה בטוחה בכלל שהיא רוצה להתגרש ולהתחתן איתו אבל בסוף היא התגרשה ולא התחתנה. היא ברחה ממדרגות הרבנות.

היא הכירה מישהו חדש. הפעם איש חביב, אנרגטי ונאה ביותר. אבל היא המשיכה את הזוגיות עם הדרומי ההוא וכך עכשיו היה לה חבר בדרום וחבר בצפון. אמא התמוגגה מנחת. היא עצמה היתה די מבולבלת. כל זה נמשך עד שהדרומי גילה את זה וניתק ממנה את הקשרים. היא רצתה ללכת ולהתחנן אמרתי לה לא!

היא נשארה כאן עם החתיך ההוא. גם הוא רצה להתחתן איתה והיא לא רצתה. הוא ביקש ממנה לבוא ולגור איתו אבל היא העדיפה את דירת המרתף של הדודה עם שותפה לסבית. הוא היה כזה און אנד אוף.

גם בעבודה כמו בזוגיות היא לא ידעה מה היא רוצה מעצמה. היא התחילה לעבוד בתחום רפואי אחרי סגירת העסק, אחכ הפסיקה לעבוד ולמדה משהו. היא היתה בחורה נאה אך היא נורא השמינה באותה תקופה. לי נראה המצב שלה נורא מדכא, היא דווקא טוענת שזו היתה תקופה נהדרת.

אז למה הפריעו לה הבעל והילד הבלונדיני שלי?

 

ואיזה בעל ואיזה וילד היו לי.....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/7/2007 08:10   בקטגוריות הדודה מגרמניה, טיולים, חו"ל, עבודה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/7/2007 09:22



109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)