לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עמימות


היה לי נחמד בעבודה. גם אחרי שהיא הגיעה. הרגשתי שלאט לאט אני מתגברת על הפחד שבעבודה מסוג זה ומתחילה לשחות. כן, פחדתי מהעבודה הזאת. לא היה לי שום ניסיון בשיווק וניהול, לא היה לי שום ניסיון בפגישות עסקיות ובטח לא עם אנשים רציניים, לא היה לי שום ניסיון בשכנוע, להיפך, תמיד ידעתי שאני לא יודעת למכור ולא יודעת לשכנע.

כשהיא הגיעה עבדנו תחילה בשיתוף פעולה וזה בהחלט עזר. אנשים אמרו ששתינו הפחנו רוח חיים בעסק המקרטע הזה. יופי. אז מי זוכר אפיזודה חולפת כמו זו?

 

אבל לאט לאט הרגשתי שמשהו מתרחש, משהו עמום ולא מוסבר. פתאום נעלמה השמחה ואני לא יודעת או לא זוכרת למה ואיך, רק הדבר העמום הזה והתחושות האלה שיגעו אותי. מה קרה כאן? מה הולך? האם אני בסדר? האם קורה משהו באמת או אני סתם מדמיינת? האם קורה משהו מאחורי הגב שלי או שאני סתם פרנואידית? איני יודעת מה גרם לתחושות האלה אך הן הלכו והתעצמו.

דגדוג קל בבטן הרגשתי כאשר הופיעה עיתונאית, כתבה עליהם כתבה ואני הייתי בחוץ

דגדוג חזק יותר הרגשתי כאשר המלצתי לשים את הכתבה הזאת במסגרת ואמרו לי לא צריך

דגדוג עוד יותר חזק הרגשתי כאשר עוד הצעות שלי התקבלו כ'לא צריך'

התחלתי להרגיש שאין צורך בי וימי שם ספורים

כשרותי הופיעה שם ואמרה 'אעסוק בשיווק' רציתי לעזוב.

רק עודד אמר לי תמשיכי מה איכפת לך יש לך משכורת ושמעתי לו.

אבל לא רחק היום והלכתי הביתה...

 

(לזה קוראים הטרדה נפשית)

 

תחושה כזאת של עמימות מלווה אותי גם היום בנושא אחר....

 

דבר אחד ברור. אחותי הקטנה לא יכולה להיות בוסית שלי. אין מצב.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/8/2007 07:54   בקטגוריות עבודה  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-6/8/2007 18:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)