לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בית המשפט!!!!


אני לא פוחדת מבתי משפט. באמת שלא. אם מאיימים עלי במשפט לפעמים אני אפילו שמחה. היו לי די הצלחות בתחום הזה למרות שאין לי שום הכשרה משפטית ואיני עורכת דין. כן אני מיצגת את עצמי וזה הולך לא רע לפעמים. כך שכאשר חברת פלאפון הגישה תביעה נגד סוסון לא עשיתי במכנסיים. הודעתי לחברה דרך בית המשפט שסוסון רוצה להשפט, זה כמובן הצריך איזו פרוצדורה לא מסובכת במיוחד והמתנו לתשובה. השופט הפנה אותנו לגישור והיום נסענו לעיר הגדולה לבצע את ההליך.

 

אתמול כשהכנתי את המסמכים עשיתי כמה בדיקות. יש לנו כיום 2 מכשירים שאיננו משתמשים בהם, מכשיר אחד מושבת לחלוטין ומכשיר חדיש יותר אני עדיין משלמת עליו. חב' פלאפון ניתקה את הקוים מהמכשירים כי סוסון לא שילם את השיחות אבל אני ממשיכה לשלם עבור מכשיר שאין לי צורך בו. ביקשתי מויזה להשעות את התשלומים כל עוד הקו מנותק, ויזה לא הסכימה.

 

החלטתי לבדוק מה קורה עם הקוים האלה לתדהמתי מישהו ענה לי. איזה ערבי מסביבות באר שבע שטוען שנמצא במקום לא חוקי.  כך קורה שחב' פלאפון מחייבת אותי על מכשיר שאינו בשימוש ודורשת לשלם עבור קו שהיא העבירה ללקוח אחר, ומה יקרה כאשר אשלם תיאורטית?

 

עם הנתונים האלה הלכתי לגישור. המגשרת ישר קלטה מה קורה כאן. איילת כהן הסוכנת המהוללת עשתה לנו תרגיל. היא הוסיפה לנו קו כדי לקבל את העמלה שלה. גם למגשרת עצמה ניסו לעשות תרגיל כזה, היא מיד עלתה על העניין כאשר לא לקחו ממנה את המכשיר הישן. היא הבינה שמעתה יהיו בידיה שני מכשירים ושני קווים. בא כוח פלאפון היה נבוך. בנוסף שאלה המגשרת את הנציג למה אני משלמת עבור מכשיר מנותק הוא אמר שחב' פלאפון לא עושה דברים כאלה וזוהי טעות. ומה בקשר להעברת הקו לידי לקוח אחר? גם כאן התחיל הנציג לגמגם. הוא פנה לחב' פלאפון להתייעצויות. בתום ההתיעצות הוא אמר שחב' פלאפון לא מוכנה לוותר על שום דבר. לא על החוב שעומד על 200 שח לא על שכר טרחה לא על חיוב עבור המכשיר שאינו בשימוש ולא על הקו הנוסף שהסוכנת תקעה לנו. החב' תחזיר לי את הקו שהעבירה לאחר רק אם אשלם את כל החוב שעומד על יותר מ-1000 שח

 

הודעתי לאדון שאני מוכנה לשלם רק עבור חיובי השיחות. לא שכט עוד, ועל הקו הנוסף אני דורשת זיכוי., זה בעצם היה עד אתמול , מאחר והקו נלקח ממני אני לא מתכוננת לשלם שום דבר. במידה והגישור נכשל והתיק חוזר לבית המשפט אני מתכוננת להכניס להם כזאת תביעה ולפרסם בתקשורת ש

 

חברת פלאפון מעסיקה סוכנים נוכלים ומעודדת אותם.

חב' פלאפון נותנת גיבוי לרמאויות שמתבצעות עי סוכניהן ויתכן שמדריכה אותם לנהוג כך.

חב' פלאפון מודעת לרמאויות אך תומכת בסוכן ולא בלקוח.

למרות שחב' פלאפון מודעת לרמאות היא דורשת מהלקוח לשלם. ובמידה והלקוח מסרב היא פונה לערכאות ומצפה שהעוד יהיה מספיק מפולפל כדי שהלקוח יצא חייב.

חב' פלאפון לא מוותרת על אגורה שחוקה שלא מגיעה לה

חב' פלאפון מתעללת בלקוחות תמימים וגורמת להם ריצות מיותרות ועוגמת נפש.

 

כך אמרתי לנציג. עו"ד החברה.

כיוון שאין ביכולתו לעשות דבר שהחברה לא מסכימה למרות שנראה בעליל שגם הוא וגם המגשרת מסכימים אתי הוא החליט שוב להתייעץ. אני דווקא מאוד אשמח ללכת למשפט. אני מחכה לזימון. מחר הוא יודיע לי מה הוחלט.

 

 

פר שהעסק הזה די עצבן אותי. ובכלל כאשר אני מדברת עם נציג כלשהו מחב' פלאפון עולה לי הסעיף. תמיד. אמרתי כבר, הם מתעללים בכוונה בלקוחותיהם, אין להם שום עניין ללכת לקראת הלקוח או לעשות ויתורים אפילו אם זה כרוך בהפסד. הם מתנהגים עם לקוח כמו בשנות ה-50 של המאה הקודמת. אפילו העו"ד שלהם אמר שהם קשוחים, זאת המדיניות שלהם לעומת חברות סלולר אחרות. ואם הוא אומר דבר כזה מי אני שלא אסכים? ואתם?

 

אבל סהכ ההליך הזה הוציא אותי ליום כיף בעיר הגדולה. כבר בתחנת הרכבת בחיפה נתקלנו במרים טוקאן. אי אפשר היה לטעות בה עם שערה הארוך, ניגשנו אליה ואיחלנו לה בהצלחה. ובתום הדיונים הלכנו לרוקן את עזריאלי ופגשנו את המקסימה בנשים עם משפחתה. לגמרי במקרה

 

 

פוסט זה הוא המשך של זה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/8/2007 19:38   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/8/2007 12:22



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)