לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

כשרע לי


לפעמים כשרע לי אין לי על מי להניח את הראש, אין לי כתף חמה ותומכת. ואפילו אם יש כתף אני לא אשתמש בה. לא אבקש חיבוק ולא אבכה בזרועות איש.

ובעצם אני כן רוצה חיבוק. רק למה אני לא מבקשת?

כך נהגתי לפני שנה עם הורי כאשר עברתי ניתוח ולא סיפרתי להם.

גם על התאונה של סוסון לא סיפרתי כאשר קרתה.

ואני תוהה למה

מה אני מרוויחה מזה

מה אני מפסידה מזה

ואולי זה קשור בקשר הקלוקל שלנו זה שנים.

אני לא מספרת שכואב לי

אני רוצה שיבינו לבד

ואני כועסת כאשר לא מבינים

ואולי הכל יותר מסובך.

למה לא סיפרתי על הניתוח?

למה לא סיפרתי על התאונה של סוסון?

מה קרה כאשר כן סיפרתי?

האם קבלתי חיבוק?

או קיבלתי מכות?

האם כאב זה הדבר היחידי שאני לא מספרת עליו

או גם על אהבה

למה אני לא מספרת?

פוחדת להפגע?

רוצה להראות חזקה וקשוחה?

או פשוט אין עם מי לדבר?

את זה אני צריכה לברר

ישלי כמה סיפורים

אבל זה בפוסט אחר.

 

 

משומה מתנגן לי השיר הזה

 

הסניליות חוגגת. יש ככ הרבה פוסטים בנושא...ברשימות בצד. אחכ אעשה להם קישורים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/8/2007 07:32   בקטגוריות שירים שאני אוהבת  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/8/2007 17:26



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)